Wpis z mikrobloga

„Szanowny Panie,

W odpowiedzi na Pana zgłoszenie z tytułu rękojmi zwracamy się do Pana z wnioskiem o zgodę na naprawę towaru. W świetle Kodeksu Cywilnego sprzedawca w przypadku pierwszego zgłoszenia z tytułu rękojmi może zaproponować naprawę.

Po otrzymaniu zgody i potwierdzeniu wady urządzenie zostanie niezwłocznie naprawione.

Z poważaniem”

Oddałem konsole dnia 6.05 o godzinie 14:50. Czy 14 dni liczy się od godziny do godziny czy jako do końca dnia? Myślałem że już nie odpowiedzą a dziś tj 20.05 o 17:56 dostaje od nich takiego maila. Oni zwracają się z wnioskiem a ja nie muszę się na to zgadzać tak? Czy jak to wyglada? Czy oni jak już to w ciągu tych 14 dni nie powinni mi tej konsoli naprawić? Przecież zanim oni potwierdzą wadę urządzenia i naprawią to minie z miesiąc. Jakie mam możliwości w tej sytuacji? Najchętniej chciałbym zwrot gotówki i po problemie. Wiem ze ostatnio Media Markt miał jakaś sprawę u rzecznika praw konsumenta i przez przeciąganie sprawy musieli jakieś bony na 300zł dać w ramach rekompensaty.

#rekojmia #gwarancja #prawo #prawokonsumenckie #konsument #kodekscywilny
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@InsaNe_: do końca dnia. Co do terminu, to IMHO moim zdaniem jak się nie zgodzisz to muszą oddać pieniądze bo przepis mówi o "niezwłocznym, bez nadmiernej niedogodności usunięciu wady lub wymianie". 3-4 tygodnie bez konsoli raczej tego nie wypełniają
  • Odpowiedz
  • 0
@Adams_GA: @Arriva: „Przez rozpatrzenie reklamacji należy rozumieć możliwość zapoznania się konsumenta ze stanowiskiem przedsiębiorcy. Nie jest więc wystarczające wysłanie przez sprzedawcę odpowiedzi na reklamację przed upływem 14 dni, jeżeli dojdzie ona do konsumenta po upływie tego terminu.” A to znaczy ze gdybym dziś nie odczytał to minęły by te 14 dni? Czy to dotyczy odpowiedzi w papierowej formie listem?
Ja dalej uważam ze prawo naprawy może i maja
  • Odpowiedz