Wpis z mikrobloga

Jade dzis obejrzec cos takiego; może ktoś ma chęć skomentować? Cos moze na zdjeciach widac czego ja nie widze...
Jakies zlote rady, wskazowki?

M54b30
Kompresja na pieciu 10-12, a na jednym "niecale 9". Tylko pierscienie czy totalny trup? Na kompie pomiary pracy w normie

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-e39-3-0i-lpg-rolety-gloss-shadow-line-navi-skora-ID6D4xvB.html?#gallery-open

Jak dobrze pojdzie to zostalbym synonimem sukcesu - wlasna 20 letnie klasa premium ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czujecie ten zapach pieniadza i mokrej cipki na fotelu pasazera? xD

@xan-kreigor: @cyckonauta: @vegetassj1: @madox: @Pumpkinn: @Arturrow: @dzikiczytelnik: @aksal89: @dzikiczytelnik: @goferek: @Xenesthis: @szkorbutny:

#motoryzacja #bmw #e39 #samochody #pytanie #ankieta

Co finalnie wybrac?

  • Praktyczność E39 Touring i okazyjne spanie w aucie 48.3% (29)
  • Wrażenia E46 Cabrio. Dawno nie miałem cabrio. 35.0% (21)
  • Wygląd (subiektywnie ofc) E46 Sedan 16.7% (10)

Oddanych głosów: 60

  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@InterferonAlfa_STG: człowieku dać 15k za e39 to trzeba być #!$%@?, tymbardziej z tym silnikiem #!$%@?ą xD

Znajdź sobie fajne e46 cabrio, albo jak już chcesz koniecznie e39 touringa to albo m52b28(jak polift to tub) a jak masz parcie na duży silnik to m60b40 tylko i wyłącznie.
  • Odpowiedz
@dzikiczytelnik: komputer nie pokazuje zlej pracy silnika, parametry sa dobre. Pewnie mozna tak przejechac 150k.
Rewizja musi byc przed stage 1, a buda podobno niezardzewiała no i to jasne wnetrze to jest cos na czym mi najbardziej zalezy.
Czekam jeszcze na pakiet 30 zdjec z kanalu z dzis i sie zbieram w trase
  • Odpowiedz
@InterferonAlfa_STG: To nie lepiej od razu isc w v8 zamiast bawic w stare 1? Bedzie lepszy dzwiek, lepsza reakcja na gaz i wystarczy zwykły remont silnika bez modzenia i zastanawiania sie co sie moze #!$%@? przy turbo?
  • Odpowiedz
@cwlmod: mowilem Ci juz kiedys jakie przebiegi robie. Mnie nie interesuje zeby mi leb pekal od halasu kiedy robie trase 1600 km na jednym wdechu. Chce e39 bo zapewnia tanio wzgledny komfort. I koszty utrzymania 530 sa duzo nizsze niz 540.

PS. Mnie rownie podnieca dzwiek blow offu co v8. Zwlaszcza ze soczysty syk turbo w e39 to cos malo oczywistego.
  • Odpowiedz
@InterferonAlfa_STG: A to 540i taka głośna jest?

Ja tam sie znam na tuningu tylko wydaje mi sie ze dokładanie turbo do starych beemke jest bez sensu jesli masz jeszcze wyższe wersje silnikowe?

Dokładasz sporo masy, zwiększasz komplikacje i to jest tansze w utrzymaniu niz poczciwe v8?

Ty jeszcze gaz lubisz zakładać wiec wtf z tym turbo?
  • Odpowiedz
@cwlmod: czekaj, probujesz zasugerowac ze turbo kit do R6 wazy wiecej niz roznica miedzy V8 a 3.0 R6 ( ͡° ͜ʖ ͡°) ?

Gaz lubie zalozony, a nie zakladac. Tam jest zalozony, chociaz pod to soft turbo trzeba by wymienic praktycznie cala instalacje (komputer, reduktor, wtryski).

Nie widziales nigdy samochodu z turbo na gazie?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@InterferonAlfa_STG: dziwne masz podejście na prawdę. Nie potrafię zrozumieć go do końca, ale jeśli chcesz założyć turbo po kosztach bo tak mi się zaczyna wydawać to kup lepiej to M60 i będzie to mniej problematyczne
  • Odpowiedz
@InterferonAlfa_STG: ziomek, to teraz mi jeszcze powiedz taka rzecz.

Czy to będzie Twoje jedyne auto, czy auto typowo projektowe, i czy ty wiesz ile to wszystko #!$%@? kosztuje

Bo jeśli nie masz samochodu, chcesz #!$%@? 15staka za baze, doliczasz do tego względnie 6k na remonty(tak przypuszczam bo chcesz kompresje w silniku naprawiać) i teraz planujesz wsadzać
  • Odpowiedz