Wpis z mikrobloga

Mireczki miał ktoś z Was kłopot ze zwrotem pieniędzy z niekompletnego zamówienia które realizowało #glovo

3x robiłem zakupy w #biedronka i 3x były niekompletne. Za pierwszym razem pieniądze zwrócili po dwóch dniach. Natomiast na zwrot za kolejne - łącznie około 70-80zl - czekam już 2 tyg. Nie ma nr tel do BOK, na maile mam wrażenie że odpisuje bot, firma zarejestrowana w Hiszpanii. Bot odpisuje ze "zwroty są realizowane automatycznie i żeby zwrócić się do banku, pozdrawiamy" i tyle. Zastanawiam się czy nie zrobić chargebacka. Mieliście podobna sytuację? Co doradzicie? Ogólnie to ostrzegam Was przed #glovo
  • 10
Ja płacę karta i zawsze pobiera mi tyle ile wynosi cena na paragonie,kolega dotpayem płacił to w sumie tam miał jakąś różnicę jak czegoś nie było ale oddali mu tę różnicę jako środki na kolejne zakupy
@RodowitySloik: ja sam przeklikuje w apce czego brakuje i od razu zwraca pinionc na saldo glovo w kwocie brakujących rzeczy + jakieś 20% więcej. Ostatnio z 3 zamówienia tak dostałem, bo w jednym nie było frytek w zestawie, w innym zamiast sosy 80 ml dostałem 25 ml i nie moje wybrane + 1 brakowało itp. Jeszcze wcześniej, to pisałem na support i zwracali zawsze kilka złociszy i dawali dostawę gratis. W