Wpis z mikrobloga

@patrol798: @Lanza: osobiście eksploatowałem auto po korekcie lakieru (którą wykonalem sam), przez 50k km i 2 lata nie przybyło za wiele rys - owszem jakieś były ale do stanu tego Jaga powyżej to brakowało dużo, w tym że auto nie widziało myjni automatycznej, wszystko na bezdotyku i co jakiś czas mycie ręczne z jakimś tam zachowaniem ostrożności - na aucie była chińska powłoka i czasami podbita woskiem -
damiancodalej - @patrol798: @Lanza: osobiście eksploatowałem auto po korekcie lakieru...

źródło: comment_1588102144pzZqqPT4db07lE5aNonyR6.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Tomus88: Dwa etapy, więcej raczej rzadko się robi bo nie ma sensu. 9/10 aut można ogarnąc w dwóch etapach. Przygotowanie samochodu to 2-5h w zależności od jego stanu a samo polerowanie tutaj to pewnie z 18h ale to auto było naprawdę dojechane
  • Odpowiedz
@Lanza: nie przerabiasz elementów na pierwszym etapie kilkukrotnie? Zaczynasz od średniej pasty i na końcu wykonczajaca? Przymierzam się do korekty na miękkim lakierze Nissana i zastanawiam się jak do tego podejść i czy z powłoka starcza mi dwa dni :)
  • Odpowiedz
@Tomus88: Na pierwszy ogień pasta tnąca z futrem przy takim stanie lakieru i potem wykończenie pasta finishowa inspekcja i w tym przypadku wosk. Jeśli masz szeroki wybór padów to znajdziesz odpowiednią kombinację by zrobić to w dwóch etapach :) Co do 2 dni to ciężko powiedzieć. Jeśli strzelisz dobrego one stepa to będziesz zadowolony z efektów i powłokę zdążysz położyc + niech auto chociaż te 12h odstoi wewnątrz.
  • Odpowiedz