Unia Europejska może zniszczyć polską potęgę w produkcji baterii
Francja i niemcy znów grają na siebie. "ślad węglowy będzie wyliczany na podstawie miksów energetycznych państw, a nie indywidualnych źródeł energii wykorzystywanych przez fabryki." Jeśli to prawda to strasznie głupie...
jakubz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 115
- Odpowiedz
Komentarze (115)
najlepsze
Pojazdy, które używane są do przewozów międzynarodowych, muszą wracać do bazy raz na 8 tygodni. Baza znajduje się zawsze w kraju zarejestrowania pojazdu i jest to jeden z centrów operacyjnych przewoźnika. Obowiązek nie jest spełniony, jeżeli pojazdy wracają do oddziałów lub filii w innym państwie, które nie jest
Była masa patologii jak firmy transportowe z Litwy które zatrudniały Filipińczyków którzy w życiu po śniegu
Bruksela forsująca rozwiązania, które są głupie, ale służące Niemcom i Francji, albo zwyczajnie głupie bez drugiego dna? Nowe, nie znałem...
"Puls Biznesu" nieoficjalnie ustalił, że polski resort rozwoju i technologii zwrócił się do komisarza ds. rynku wewnętrznego i usług Thierry'ego Bretona, proponując, aby metoda obliczania śladu węglowego baterii odzwierciedlała rzeczywisty miks energetyczny używany przez fabrykę. Niemcy również chcą zmian w przygotowywanych przepisach."
To jest PROPOZYCJA z Francji, a wy się zachowujecie jakby Macron wam pistolet do głowy przystawiał, bo się propaganda ruska lepiej sprzedaje wtedy...
@Arktosik: bardzo dobrze, niech nagłaśniają i się zajmują. Ale nie trzeba od razu kłamać i nadmuchiwać fakty, żeby pasowały do teorii. Prawda wystarczy.