Wpis z mikrobloga

  • 5
@Piekny_Krolewicz bo nie są proste. Technicznie i logistycznie. I skala robi swoje. Będziesz mial firmę to zrozumiesz.

@HonyszkeKojok inpost jest git gdyby tylko jeszcze paczki bardziej szanowali. Zgniecione, przetarte rogi paczek (czasem dziurawe po prostu) to niestety częsty przypadek.
  • Odpowiedz
@HonyszkeKojok: Tak szczerze, to od czasu jak wprowadzili tę aplikację od Inpostu, to odbiór paczki to czysta przyjemność. Stajesz przed paczkomatem - cyk otwórz skrytkę i masz. Bez dotykania ekranu i bez czekania w kolejce.

Tymczasem na PP jedyne zmiany jakie zastałem w ostatnim miesiącu, to skrócenie czasu pracy... oraz te długie kolejki
  • Odpowiedz
bo widzę, że trafiłem na fanboya inPostu xd


@ZeT_: paczki docierają w 98% D+1. Jak siedzisz w niedzielę na kiblu i klikasz w allegro jak #!$%@? BO SMART PRZEPADNIE, to z całą pewnością większość przesyłek dojdzie we wtorek.
  • Odpowiedz
potrzebowali ponad roku błagań klientów żeby zacząć wkładać paczki tego samego adresata do jednej skrzynki? ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Frapujące. Czy to nie oczywiste? Dlaczego procesy w firmach są tak ślamazarne?


@Piekny_Krolewicz: Żyjesz w państwie które od wojny narzeka że w kraju jest bieda, bo była wojna i nie ma co zbierać. XD Zastanów się nad tym trochę.
  • Odpowiedz