@Shishu: ciekawe jak icki kontrolują ilość chętnych na dany pociąg, gdzie zbierze się kupka osób posiadające sieciowymi, którym się nie chciało brać miejscówki ( ͡°͜ʖ͡°)
A tak poza tym, śmigam teraz artusem do Trójmiasta i w jedynce jest jedną osoba na przedział, sporo tez pracowników IC.
Wytłumaczysz jeszcze, po co strefy wydzielone na początku i na końcu składu? Czegoś to służy? Nie wystarczy tylko
@dymaczdusz: Sieciowych nie ma aż tyle, naprawdę ( ͡°͜ʖ͡°)
Stefy wydzielone na początku i na końcu składu służą temu, że przedział konduktorski powinien być pierwszy za lokomotywą, a żeby nie obracać wagonami na stacji końcowej (czyli nie dodawać pracy manewrowej) to przedział zrobiono z przodu i z tyłu. To co teraz jest z tyłu w drodze powrotnej
@Shishu: dzięki za wyjaśnienie. Mam jeszcze jedno pytanie, czy konduktorzy powinni sprawdzać bilety w czasie swojej służby czy mogą odstąpić od kontroli? Czy mogą np. sprawdzić część pociągu a w raporcie wpisać, że sprawdzali całość? Jak ma się to do skanowania biletów oraz do ewentualnej kontroli przez rewizorów?
@Shishu: Chciałbym pojechać przez pół Polski do dziewczyny, sądzisz ze to rozsądne? Czy dla kierowników i konduktorów będzie to normalne i czy nie będą obawiać się zakażenia z mojej strony? Czy jazda pociagiem jest bezpieczna w tych czasach, i czy wagony są odkażane?
@LurpenOX: Normalne, jeździ po kilkadziesiąt parę ludzi. Wmieszasz się w tłum. Ja tam się zawsze boje zakażenia, ale jestem młody i przystojny więc w sumie nie boję się śmierci tak bardzo jak Ci starsi.
Jeśli chodzi o ludzi to wiadomo, każdy ma swój rozum. Niektórzy będąc przeziębionymi lubią sobie pojeździć pociągiem. Jeśli chodzi o sam skład to zawsze na stacji końcowej jest sprzątany najlepiej jak się da.
@Shishu: często jeżdżę pociagiem i widzę co się dzieje, przeważnie w pierwszej klasie jak ludziska kombinują i ściemniają, że nie wiedzą jaka to klasa albo że na wagonie bylo napisane 1 i myślał że to nr wagonu a nie klasa.
Najlepsza sytuację z rewizorzami miałem, jak wracałem z Gdańska do Gdyni pendolino, facetowi podaje bilet sieciowy i miejscówkę, ten patrzy się na mnie jak na zjawisko, potem każe pokazać legitymacje,
@LurpenOX: jeździ tak mało ludzi że nie masz się o co martwić. Wsiadasz gdzie chcesz, i jedziesz. W przedziale jak dwójka pojedziesz może będą trzy osoby ale na pewno nie na całą podróż. Weź ze sobą płyn do dezynfekcji no i maseczka jest obowiazkowa. Trzeba ją mieć założoną cały czas.
A tak poza tym, śmigam teraz artusem do Trójmiasta i w jedynce jest jedną osoba na przedział, sporo tez pracowników IC.
Wytłumaczysz jeszcze, po co strefy wydzielone na początku i na końcu składu? Czegoś to służy? Nie wystarczy tylko
Stefy wydzielone na początku i na końcu składu służą temu, że przedział konduktorski powinien być pierwszy za lokomotywą, a żeby nie obracać wagonami na stacji końcowej (czyli nie dodawać pracy manewrowej) to przedział zrobiono z przodu i z tyłu. To co teraz jest z tyłu w drodze powrotnej
Mam jeszcze jedno pytanie, czy konduktorzy powinni sprawdzać bilety w czasie swojej służby czy mogą odstąpić od kontroli?
Czy mogą np. sprawdzić część pociągu a w raporcie wpisać, że sprawdzali całość? Jak ma się to do skanowania biletów oraz do ewentualnej kontroli przez rewizorów?
@Shishu: ale ja nie mam dziewczyny, coś kręcisz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli chodzi o ludzi to wiadomo, każdy ma swój rozum. Niektórzy będąc przeziębionymi lubią sobie pojeździć pociągiem. Jeśli chodzi o sam skład to zawsze na stacji końcowej jest sprzątany najlepiej jak się da.
@dymaczdusz: Podobno od
Najlepsza sytuację z rewizorzami miałem, jak wracałem z Gdańska do Gdyni pendolino, facetowi podaje bilet sieciowy i miejscówkę, ten patrzy się na mnie jak na zjawisko, potem każe pokazać legitymacje,
Komentarz usunięty przez autora
źródło: comment_1587975227AK9FMXKha0DP5TuPXBNyEo.jpg
Pobierz