Wpis z mikrobloga

Dzwoni do mnie konsultant Vectry i pyta czy chciałbym zmienić coś w swojej umowie:
- Nie, jestem zadowolony z usługi z której korzystam - odpowiadam.
- Okej, czyli po prostu przedłużamy umowę...
- Nie jestem zainteresowany jakimikolwiek zmianami dotyczącymi usługi - odpowiedziałem koncyliacyjnie.
- No tak, tak, czyli po prostu przedłużamy umowę na tych samych warunkach? - nie dał za wygraną konsultant.

No i tu puściły mi nerwy - powiedziałem gościowi, że gardzę takimi jak on i zapytałem czy dobrze się czuje gdy uda mu się wkręcić jakimś emerytom niechcianą umowę i czy zastanawiał się kiedyś nad uczciwą pracą. Nawet zaczął pyskować, że skąd mogę wiedzieć co robi, więc zadałem pytanie - to po co mnie #!$%@? dwa razy pytasz czy przedłużamy umowę, skoro widzisz, że mam umowę na czas nieokreślony? Nie odpowiedział, zapytał tylko zgnębionym tonem czy coś jeszcze?

Trochę mnie poniosło, ale z pewnością śmiecia nie jest mi żal.

Postuje bo wpis z morałem, nie dajcie się oszukać przez telefon
#backup_wpisu #vectra #callcenter #internet
  • 12
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
- to po co mnie #!$%@? dwa razy pytasz czy przedłużamy umowę, skoro widzisz, że mam umowę na czas nieokreślony? Nie odpowiedział, zapytał tylko zgnębionym tonem czy coś jeszcze?
  • Odpowiedz
@MeszarosJozef: on tego nie analizuje czy postępuje dobrze czy źle. Jego obowiązkiem w pracy jest pozyskiwanie nowych klientów i systematycznie zwiększanie dochodów firmy (proponowanie najdroższych wariantów umowy, podwyższanie abonamentu, dokładanie ofert klientowi) Albo się z tego wywiąże albo może szukać innej pracy. Nie nazwałbym tego nieuczciwą pracą. Każdy orze jak może.
  • Odpowiedz
@MeszarosJozef: bardzo dobrze mu powiedział ( ͡° ͜ʖ ͡°) na wykopie pełno jest pseudomarketingowców, którzy potrafią usprawiedliwić każde takie działanie - babcia wkręcona w umowę na lata i nie ma za co żyć? sama sobie winna. konsultant ściemniacz - taka jego praca, on nie ma za co żyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@zaorany: gdy Twoim obowiązkiem jest maksymalizacja zysków firmy to zakładasz kominiarę, bierzesz w rękę jakąś broń i idziesz na włam - nie analizujesz czy postępujesz dobrze czy źle, nie nazwałbym tego nieuczciwą pracą, każdy orze jak może ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@MeszarosJozef: Szanuje Cię Mireczku jak z Białegostoku do Opola ʕʔ Ostatnio dzwonił do mnie #!$%@? z #orange. Powiedział, że zmieniło się jakieś tam prawo ble ble itp itd i że trzeba osobiście podpisać przedłużenie umowy, a że net na dziadka to #!$%@? myślał, że ugra co nie co wprowadzając człowieka w błąd. Podziękowałem i powiedziałem, że zanim coś podpiszę zorientuję się w salonie
  • Odpowiedz
@MeszarosJozef Chyba tylko ja widzę jakim burakiem jesteś.Z twoich wypowiedzi nie wynika nic bo są to odpowiedzi które można zrozumieć na wiele znaczeń.I jakim #!$%@? jest koleś? Bo dzwoni do klientów by przedłużyć umowę i oszczędza twój czas xD? Jeśli faktycznie rozmawiałeś z kolesiem i rozmowa tak przebiegała to brawo bo zgasiłeś chłopaka który nie pracował tam może nawet tygodnia bo w innym przypadku by cię po prostu zgasił...
  • Odpowiedz
@MeszarosJozef Na jakich gorszych warunkach? Vectra z tego co widzę nie posiada umowy na czas nieokreślony czyli twoja umowa na czas określony wygasła i stała się umowa bezterminową .W każdym miesiącu może ulec zmianie,cena może iść w górę.W przypadku umów na czas określony masz zagwarantowaną cenę przez okres trwania umowy a dla wielu klientów jest to naprawde ważne.... Widzę że dbają o klientów i po prostu dzwonił z propozycją warunków umowy
  • Odpowiedz