Wpis z mikrobloga

@ipkis123: A wystarczy chwilę tylko pomyśleć i wykazać się odrobiną dobrej woli w stosunku pytania od klienta, żeby zrozumieć, że pytanie nie jest o różnicę między sklepem otwartym a zamkniętym a o kryteria, którymi się kierowano decydując które sklepy będą otwarte całodobowo a które nie -- i czym się różnią te sklepy, że jedne kryteria spełniły a inne nie.

No ale poklask w social media ważniejszy od merytorycznej odpowiedzi rozwiązującej problem.
@Polinik: jak odpowiadasz na takie pytania cały dzień (z czego co kolejne to głupsze) to w pewnym momencie brakuje tej odrobiny dobrej woli. Oczywiście w tym wypadku można dosyć łatwo się domyślić o co klientce chodzi, natomiast z drugiej strony odpowiedź jest bezpośrednio związana z pytaniem które zostało zadane, to że klient nie umie formułować myśli w sposób jednoznaczny i czytelny dla innych ludzi nie obliguje osoby odpowiadającej do rozmyślania o
jak odpowiadasz na takie pytania cały dzień (z czego co kolejne to głupsze) to w pewnym momencie brakuje tej odrobiny dobrej woli


@LukeDNB: To znaczy, że nieodpowiednia osoba zajmuje się tam wsparciem klienta, skoro woli dla beki ośmieszyć klienta zamiast wkleić formułkę ze skryptu. ¯\_(ツ)_/¯
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Bodzias1844: To nie jest takie głupie pytanie tylko ty nie rozumiesz. Jak masz dwie biedronki w tym samym mieście jedną otwartą 24/7, a druga nie to naturalnym jest, że ludzie będą się pytać "dlaczego". Chamsko jej odpowiedzieli.

@SarahC: dlaczego chcą wiedzieć? Mają listę które są otwarte u to powinno im wystarczyć. To oczywiste przecież że nie każda może być otwarta całodobowo choćby przez dostępność obsługi. Nie w każdej byliby chętni
@FrasierCrane: A czemu nie. Co to jest jakaś wiedza tajemna? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja sobie mogę wymyślić z 50 powodów dla którego biedra jest zamknięta ale to nie chodzi o to, żebyśmy sobie wymyślali. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Takich pytań nie powinno się interpretować dosłownie, ale w stylu "co autor miał na myśli", ponieważ dosłowne brzmienie w istocie pozbawione jest sensu, z czego osoba prowadząca konto Biedronki powinna zdawać sobie sprawę, iż tego jeszcze względu, że odpowiedź w prawie żadnym razie nie będzie miała wydźwięku pozytywnego, co jest obiektywnie złe dla PR-u. Autorce prawdopodobnie chodziło o to, czym się różnią sklepy otwarte całododobowo od tych nieotwartych, tzn. jakie były kryteria