Wpis z mikrobloga

Chciałbym nauczyć się zarządzania pieniądzmi w postaci inwestycji. Na ten moment udało mi się odłożyć sporą sumę pieniędzy i wydanie tysiąca złotych do „nauki” nie powinno być jakoś mocno odczuwalne. Macie jakieś rady odnośnie przemnożenia pieniędzy z domu? Może być wszystko, od #gielda i #bitcoin po narzędzia finansowe o których możliwe, że zaraz usłyszę po raz pierwszy. Zdrówka życzę i żeby koronawirus Was nie chwycił ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#inwestycje #inwestowanie #biznes #zarobki #zarabianiewinternecie
  • 52
  • Odpowiedz
@folwgnag94: Nie da się tego uczyć, możesz się uczyć fundamentów i technicznej analizy, potem stwierdzić, że to nic nie daje i szukać własnych rozwiązań xD pracować w jakimś truście i zbierać doświadczenie, inwestowanie na poziomie takim żeby się z tego utrzymywać to ciężki kawał chleba
  • Odpowiedz
@folwgnag94: wykop w pigułce:
-Hej nie znam się, jakie spółki kupić na giełdzie? Lool cybale nie bierz się za to bez nauki xDDD
-Witam, chcę się poduczyć inwestowania, od czego zacząć? Haha tego się nie da nauczyć xDDDDD

Ja proponuje poczytać, zacząć od podstaw: czym w ogóle są akcje, jak działa system giełdowy itd. Potem albo konto demo albo własna kasa ale mała suma przy której bedziesz się liczył z opcją
  • Odpowiedz
@SayNoMore: dlaczego uważasz że @folwgnag94 #!$%@?? A może to ty za kilka lat będziesz z niczym (widzę cię czasem na tagu więc chyba w coś się bawisz)? Przecież to dobry znak że gość chce zacząć od wiedzy a nie efektów. Może będzie miał do tego "talent", dobrą psychikę itd? Ale rozumiem że wszyscy są frajerami z ulicy tylko nie ty? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz