Wpis z mikrobloga

@Harmideron: normalnie, kto wysłałby 4 tiry z Chin do Europy? Pomijając kosmiczne problemy na granicach, robotę papierkową, opłaty celne itd. to kto chciałby jechać w takim konwoju przez pół świata? Gdyby to faktycznie było takie opłacalne, to cały dotychczasowy transport chińskiego szajsu szedłby drogą lądową, a nie morską czy powietrzną
  • Odpowiedz
metry szescienne maja znaczenie


@OlekAleksander: Tym bardziej nie miał sensu transport maseczek przy pomocy An-225. On ma duży udźwig, ale pojemność stosunkowo małą (tzn nadal dużą ale nie powalającą). Dwa 747 przewiozłyby znacznie więcej maseczek
  • Odpowiedz
@Zarzadca

D--a cię zapiekla że przyleciało samolotem? Było skończyć logistykę i zrobić D+E i przewieźć te 4 tiry.Zalosny jesteś,jak banda podobnych do ciebie płatnych triki którzy teraz "odczytują" się ile tiry mają ładowności.
  • Odpowiedz
@staryalkus: Tylko ze względu na czas zdecydowali się na transport lotniczy, który jest o wiele droższy niż morski czy lądowy. Kontenerowiec, który ogólnie jest względnie szybki (ponad 20 węzłów) zrobiłby trasę do Gdańska w około miesiąc może i nawet dłużej.
  • Odpowiedz