Aktywne Wpisy
nad__czlowiek +14
#programowanie #programista15k #it #pracbaza #bezrobocie #chatgpt
Szpanowaliście swoim obijaniem się na B2B jak to można popracować 3-4h dziennie i resztę spędzić na siłowni, gotowaniu czy oglądaniu seriali, albo trzaskać 2 "etaty" (lub więcej) jednocześnie i wszędzie logować 2x8h gdy realnie pracowało się <8h - no to macie . Weszło AI i już wiele firm w strachu, rekrutacje wstrzymane, budżet uszczuplony. Kryzys gospodarczy, wysokie stopy w stanach. Większość korporacji (klienci spoza IT) wraca
Szpanowaliście swoim obijaniem się na B2B jak to można popracować 3-4h dziennie i resztę spędzić na siłowni, gotowaniu czy oglądaniu seriali, albo trzaskać 2 "etaty" (lub więcej) jednocześnie i wszędzie logować 2x8h gdy realnie pracowało się <8h - no to macie . Weszło AI i już wiele firm w strachu, rekrutacje wstrzymane, budżet uszczuplony. Kryzys gospodarczy, wysokie stopy w stanach. Większość korporacji (klienci spoza IT) wraca
Jakby się zastanowić, cancel boxdela nie dość, że jest nielogiczny, to nieopłacalny dla internetu. W tej przestrzeni poruszają się takie #!$%@? elementy jak roksysyn,,ciot, fagata, mnóstwo byłych scammerów/scammerek jak natsu, lexy czy realnie szkodliwe elementy jak penis załęcki. Dlaczego internet miałby cancelować osobę która z wymienionych wyżej zrobiła najmniej #!$%@? rzeczy, a jednocześnie najwięcej dała nam contentu i rozrywki?
#famemma
#famemma
#bmw #rekojpyta #zepsutezawieszenia #motoryzacja
zawias
Mały budżet - odpuść sobie gwint, jedyny sensowny to niestety 2000zł+
Niby MTS co proponuje @Djkudlaty jest spoko ALE to jednak trafisz komfortu sporo i wcale nie jest to takie miłe w jeździe.
Najlepsza opcja cena/jakość to Bilstein B10 albo B12, pierwszy zestaw to po prostu Bilstein B8 + sprężyny Eibach sporty, drugi to gwint oparty na Bilsteinie.
Generalnie polecam, ciężko znaleźć lepsze zawieszenie niż bilsteiny
@rekoj: miej na uwadze że to kombii, jak je załadujesz w komplet osób i bagaże to na glebie może Ci coś trzeć. Może powietrze lepiej? ( ͡° ͜ʖ ͡
MTS: Dobry jak chcesz obniżyć samochód a prowadzenie jest na drugim miejscu. Robi się ping-pong: tragiczne tłumienie amorów + dość miękka jak na gwint sprężyna, przez co samochód skacze na nierównościach. Mega podsterowność. Do tego przy mocnym obniżeniu robi się spory bumpsteer
Tani:
- tuleje acentryczne na lizaki od przednich wahaczy,
Średni:
- Górne mocowania z M3 albo takie top mounty co pozwalają nie tylko na regulacje cambera ale i castera,
Drogi:
- Przednie wahacze z M3..
Generalnie sam mam tani + średni i polecam ten setup.
Co do wyżej: Może pomyliłem numerki ale B14 to jest gwint na bazie Bilsteinów i
Topmounty z M3 wymagają przeróbki albo wymiany górnego talerzyka sprężyny, jeśli to jest B8 (seryjna średnica sprężyny). M-ki miały mniejszą średnicę sprężyny, właśnie ze względu na przesunięcie mocowania amortyzatora. W przypadku gwintu problemu nie ma.
Mocowania na uniballu są dość problematyczne w daily. Wymagają częstej konserwacji i są awaryjne (luzy, stuki). Można
@jackill: znam temat - klej, albo Powerflex ma takie w tulejce.
Gwint Eibacha ma dobre opinie jeśli chodzi o daily.
Dodatkowo polecam też grubsze anti roll bary, albo mocowanie przedniego jak w M3 (do niektórych gwintów można) ale ludzie narzekają na te mocowania dlatego ja mam po prostu grube anti roll bary eibacha
No, to już dobre ustawienie.
https://pmcmotorsport.eu/product-pol-155-PMC-Motorsport-Regulatory-katow-camber-plates-negatywy-BMW-E46-E39-Aluminium-Przod-zawieszenie-gwintowane-3D.html
Na razie mam kupione podkładki w odpowiedniej klasie, żeby zrobić +1-1,5* negatywu. Casterem się zajmę w następnej kolejności.
https://www.ebay.co.uk/itm/Bilstein-B14-Coilovers-BMW-3-Series-E36-328i-2-8-Convertible-03-95-04-99/312693796087?epid=1937963972&hash=item48ce00acf7:g:6b8AAOSwYlNdJb-T
Co do camberu zawsze możesz wahacze z E46 ;)
Do daily najlepsza opcja to mocowania z M3, zwłaszcza jeśli samochód ma jeździć cały rok. Załatwiają i caster i camber. A problem ze sprężyną można ogarnąć we własnym zakresie szlifierką :) Wszystko kwestia pieniędzy i czasu.