Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim! Podsyłam najnowszą pracę. Świątynia z obozu na bagnie z Gothica 1.
Stworzone w Blender 3D – Cycles.

Zapraszam do zobaczenia pełnej rozdzielczości na Artstation. Jeśli się spodoba, to możliwe – że zrobię więcej takich prac.
https://www.artstation.com/artwork/VdPZB8

Tworzę #pracematiego dla zainteresowanych kolejnymi pracami.

#gothic #cgi #blender #grafika #gry
Pobierz Birdperson - Cześć wszystkim! Podsyłam najnowszą pracę. Świątynia z obozu na bagnie z...
źródło: comment_1586006305POVJr2va4HofIMwZ80XgmL.jpg
  • 25
@sm_m: Otóż nie :p Skale budowli robiłem znacznie większą niż oryginalnie. Dla skali rozmiaru masz kilofy na pierwszym planie oraz latarnie. Cegły(czy tam kamienie) są faktycznie ogromne, ale takie miały być. Schody natomiast są dostosowane do rozmiaru tych chłopków. Stopnie mają po 24 cm a postacie po 184 mniej więcej.
@sm_m: no tak xD Tutaj są większe postacie, ale moje schody są dużo wyższe – mają więcej stopni (cała budowla jest większa niż oryginalnie). Ja nie przekładam 1 do 1 z gry. Cała budowla miała być znacznie większa niż w grze. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Birdperson jest lepiej, ale też znalazłem szczegół do którego mogę się przyczepić ;) Kamienie są ustawione jeden na drugim w równych rzędach, nie tak się ustawia cegły w scianie. Poza tym jest świetnie, klimat wylewa się wiadrami, czekam na nowy obóz, wieżę Xardasa i obóz orków
@Birdperson: zajebiste jak ostatnie :) tylko trochę nie jestem przekonany do tych większych budowli (tak samo jak przy poprzedniej), może mogą być większe ale tak coś pomiędzy oryginałem a Twoimi :)

będą następne?
@Birdperson: Tak bym sobie wyobrażał to miejsce po odejściu bractwa śniącego z tego miejsca, nieco nadgryzione zębem czasu, te wielkie "miski" przewracające się wraz z budowlami, a wszystko zarastają te ogromne korzenie.