Aktywne Wpisy

Vexolax +44
Niedawno przyszedł mi do głowy pewien plan "emerytalny". Ciekawi mnie czy gdzieś tutaj jest jakaś luka - i jeżeli ktoś ją widzi to proszę o wyjaśnienie. Jestem początkującym w te sprawy.
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
źródło: image
Pobierz
phaxi +20
Pod tym wpisem odliczamy do 1000.
1 komentarz = 1 liczba
ignorujemy głupie komentarze i oszustwa w postaci pomijania liczb
#glupiewykopowezabawy
1 komentarz = 1 liczba
ignorujemy głupie komentarze i oszustwa w postaci pomijania liczb
#glupiewykopowezabawy

Stworzyłem sobie pewną bardzo rozbudowaną komendę w symfony, która tworzy sub-domenę w VestaCP, kopiuje plik i instaluje pewną aplikację. Czas wykonywania tego nie jest krótki, ale wywołanie komendy za pomocą konsoli nie zwraca żadnego błędu, wszystko wykonuje się poprawnie i działa.
No, ale wykonanie komendy przez stronę, (użytkownika strony) za pomocą:
$process = new Process(['php', 'bin/console', 'komenda', parametr1, parametr2]);
$process->setWorkingDirectory("/home/admin/web/domena.pl/public_html/");
$process->setTimeout(3600);
$process->run();
wywala error 500 i błąd w VestaCP.
Wykona tylko pierwsze zadanie, z komendy, czyli stworzenie sub-domeny i tyle, ale nie wykona już kopiowania pliku.
AH01067: Failed to read FastCGI header, referer: (strona)(104)Connection reset by peer: [client 91.234.12.234:52244] AH01075: Error dispatching request to (strona)
Wiem, że chodzi o przekroczenie pewno czasu limitu wykonywania się skryptu, lecz limity poustawiałem lub je powyłączałem w VestaCP, a dalej nie działa tak jak ma.
W sumie jak to zlecić, aby komenda wykonywała się w tle w symfony?