Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, to ja jestem #!$%@?, czy mój szef to wariat?
Od dwóch tygodni, pracuję jako pomocnik budowlany z jednym gościem i właściwie codziennie są jakieś jazdy.

1. Notoryczny #!$%@? - cecha charakterystyczna szefa. Jego dosłownie może #!$%@?ć wszystko, a kiedy się #!$%@?, to do końca dnia ma #!$%@? humor. Nie ważny jest powód #!$%@?, może się zirytować, bo sam coś spieprzy, obrywa się mi.
2. Alkoholizm - za kołnierz nie wylewa, chyba więcej nie trzeba dodawać.
3. Brak sprecyzowanych obowiązków - pierwszego dnia dostałem #!$%@?, że nie mając żadnych zadań, odpaliłem sobie papierosa. Od tamtej pory rygor, nawet jak nie miałem zadań, to sobie coś znajdywałem, żeby nie stać bezczynnie, tylko... za to też dostaję #!$%@?.
Wczoraj przykładowo dostałem #!$%@? za to, że nie mając w danym momencie żadnych obowiązków, zacząłem zbierać gruz.
"Po #!$%@? to #!$%@? zbierasz, skoro za chwilę znowu będzie syf!?" (wierny cytat xD)
"Nie miałem żadnych obowiązków, więc chciałem trochę ogarnąć"
"Posprzątasz na samym końcu"
Po czym wrócił do swojego zajęcia. Nie mając żadnych zleconych zadań, ani niczego w zasięgu wzroku, czym mógłbym się zająć, po prostu stałem przy oknie. Po 5 minutach dostałem #!$%@?, że nic nie robię.
4. Nie mogę o nic pytać - cały deal był taki, że mam się UCZYĆ. Przed pierwszym dniem pracy, chyba 4/5 razy informowałem gościa, że ja nigdy w budowlance nie pracowałem i będzie musiał mi wytłumaczyć wiele podstawowych rzeczy, związanych z tym zawodem. Szef dumnie ogłosił, że "na spokojnie nauczy mnie fachu". a w ogóle robota jest luźna i niczego nie muszę umieć. Realia okazały się brutalne, równie dobrze mógłbym o nic nie pytać, tylko zrobić coś #!$%@?ć z premedytacją. Rezultat ten sam, #!$%@?.