Wpis z mikrobloga

Cześć,
mam problem z przeniesieniem numeru z sieci Orange.

Sytuacja wygląda tak. W Orange mam pakiet Love z dwoma numerami, stacjonarnym i internetem i innym pierdołami.
Co ważne umowa jest na INNĄ osobę. Na dniach kończy się umowa i chciałem przenieść dwa numery do innej sieci (Play) na MOJE dane osobowe.

Złożyłem wniosek do Play'a, o przeniesienie (btw. konsultantka play'a nie widziała żadnego problemu, złożyłem wniosek według jej wskazówek). Po kilku dniach dostałem odpowiedź, że nie można przenieść danych numerów, bo są one "niecedowalne" tj. nie można ich przenieść na inną osobę.

Ok, poszedłem do salonu Orange wyjaśnić sprawę, z zamiarem scedowania umowy W ORANGE, na moją osobę i dopiero wtedy przenieść to do Play'a. Dowiedziałem się, że NIE DA SIĘ tego zrobić, bo pakiet Orange Love jest NIECEDOWALNY, dowiedziałem się też w salonie, że NIE MOGĘ przenieść tych dwóch numerów na inny pakiet (np. na kartę) w celu późniejszego scedowania/przeniesienia pomimo kończącej się umowy. Jedynie co mogę to przedłużyć obecną umowę lub złożyć wypowiedzenie co wiążę się z UTRATĄ obu numerów.

Po wizycie w salonie, zadzwoniłem na infolinię i wyjaśniono mi, że MOGĘ zrobić przeniesienie numerów na kartę i że dopiero co zrobili tą opcję w ofercie i w salonie mogą o tym nie wiedzieć. Tydzień po ponownym odbiciu się w salonie od ściany, na infolinii twierdzili już że nigdy nie było takiej możliwości. RiGCz lvl 100.

Druga sprawa to przenoszenie numeru stacjonarnego z tego samego pakietu. Orange odrzuca wnioski o przeniesienie do innego operatora (straszy karami o przedterminowe zerwanie umowy), bez podania logicznego argumentu i tak samo, jeden gość na infolinii mówi że się da, drugi inaczej.

TL;DR;
Orange zablokował mi dwa numery, z jedyną możliwością przedłużenia obecnego pakietu lub znając życie przedłużenia na "nowej" droższej ofercie. Wypowiedzenie wiąże się z UTRATĄ numerów.

Na czym stanęło:
Osoba na której są obecnie pakiet w Orange musi założyć konto w Play, przenieść te dwa numery i dopiero wykonać cesję.

Nie ukrywam, że lekko się #!$%@?łem i chciałbym coś zrobić odnośnie takiego traktowania klienta i szantażach w stylu "nie da się, mamy Pana numery, #!$%@? nam Pan zrobi".

Czy ktoś miał podobne perypetie? Można się im jakoś dobrać do dupy przez Rzecznika Praw Konsumentów czy gra jest niewarta świeczki?

Nie chodzi mi o jakieś zadośćuczynienia, tylko o zmuszenie tych kretynów do zaprzestania takich praktyk.

#orange #play #wpolscejakwlesie #problemypierwszegoswiata #pytanie
  • 2
  • Odpowiedz
@Perfer operator nie ma obowiązku wykonywania cesji, faktycznie jedyna opcja to przeniesienie numerów do innego operatora przez aktualnego abonenta a potem będziesz mógł sobie zrobić cesję
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Perfer: niestety nie ma czego zgłosić. Chyba że będą ci utrudniać przeniesienie numeru do innej sieci (ale na obecnego właściciela)
  • Odpowiedz