Aktywne Wpisy
xDjSeba +14
Szukam eksperta od psychoanalizy lub po prostu kobiety, która wyjaśni mi sposób myślenia kobiet.
Sytuacja wygląda następująco, umówiłem się na randkę z tindera. Spędziliśmy razem 3h, najpierw w kawiarni potem spacerowaliśmy po parku. Wyszło na to że mamy podobne zainteresowania, byłem wstanie ją rozśmieszyć kilkoma żartami. Moje ogólne wrażenia były takie, że oboje się dobrze bawiliśmy.
Niestety na drugi dzień już nie dostaję odpowiedzi na swoje wiadomości (╯°□°
Sytuacja wygląda następująco, umówiłem się na randkę z tindera. Spędziliśmy razem 3h, najpierw w kawiarni potem spacerowaliśmy po parku. Wyszło na to że mamy podobne zainteresowania, byłem wstanie ją rozśmieszyć kilkoma żartami. Moje ogólne wrażenia były takie, że oboje się dobrze bawiliśmy.
Niestety na drugi dzień już nie dostaję odpowiedzi na swoje wiadomości (╯°□°
BlackpillRAW +31
Pracuję obecnie w biurze firmy którą można określić poniekąd jako Januszex. Branża dość specyficzna - nie wiele firm w Polszy w niej działa. W skrócie - moja praca polega na obróbce dokumentacji przynoszonej przez pracowników fizycznych, komplementowaniu jej, sprawdzaniu poprawności, skanowaniu, wysyłaniu itd. Żadna praca twórcza/umysłowa ale przynajmniej siedzę sobie wygodnie za biurkiem i autystycznie przekładam papierki. Ot idealna praca dla introwertyka/spierdoxa, bez specjalnych umiejętności. Moi dwaj współpracownicy są w wieku okołoemerytalnym,
czyli
Polski Fiat/BOSMAL 126p Cabrio
Na przełomie lat 80. i 90. XX wieku w Fabryce Samochodów Małolitrażowych produkowano na licencji włoskiego Fiata model 126p o oznaczeniu FL, będący rozwinięciem pierwszej wersji samochodu, oznaczonej jako ST. W międzyczasie Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Samochodów Małolitrażowych BOSMAL, działający przy FSM, opracowywał model Beskid, który ostatecznie nie został wdrożony do produkcji; samo FSM negocjowało z FIATem umowę na rozpoczęcie produkcji modelu Cinquecento – wówczas FSM zostało sprywatyzowane i przejęte przez włoski koncern i przyjęło nazwę Fiat Auto Poland.
Zanim jednak nastąpiła zmiana właściciela Fabryki, kierownictwo zakładu zleciło w 1990 roku opracowanie przez BOSMALa wersji kabriolet, opartej o malczana , mającej poprawić sytuację rynkową wyrobu samochodopodobnego, która była mocno zachwiana przez import używanych aut z Zachodu. Pojazd oparto o model 126p FL; w przeciwieństwie do niefabrycznych przeróbek, kabriolet był autem częściowo produkowanym w BOSMALu, gdzie składano go i wykańczano zgodnie z życzeniem klienta. Średni czas oczekiwania na kaszlaka kabrio wynosił od trzech do sześciu miesięcy.
BOSMAL 126p Cabrio w miejsce dachu otrzymał sztywny pałąk za drzwiami, wzmocnienia podłogi i progów, mające poprawić sztywność nadwozia. Materiałowy dach posiadał okienka boczne i tylne. Na specjalne zamówienie montowano dodatkowe wyposażenie poprawiające komfort podróży
oraz zestaw wzmacniający silnik do 30 KM, w miejsce standardowych 24 KM; ten wzmocniony potrafił rozpędzać się do około 120-130 km/h.
Otwartego malczana produkowano od 1991 do 1995 roku w krótkich seriach; pojazd nie przyjął się na polskim rynku; z 507 egzemplarzy które wyprodukowano, około 400 zostało wyeksportowanych, głównie do Niemiec.
#samochody #motoryzacja #ciekawostki #gruparatowaniapoziomu #fsm #fiat #126p #autakrokieta
@SonyKrokiet: Rzadki przypadek eksportu aut z Polski do Niemiec, a nie odwrotnie. ( ͡º ͜ʖ͡º) #pdk
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
@SonyKrokiet:
78 milionów PLZ.
Czyli 7 800 PLN.
@fajnyprojekt: @SonyKrokiet: ale trzeba przyznac ze fajny jak na tamte lata, i na dzisiejsze lata tez spoko z uwagi na nostalgie, pamietam jak w miodowych latach jechali takim na ryby.
@SonyKrokiet: tak to jest polaki zawsze biedaki. najwiecej niemcy zarobili na polskim cudzie techniki ( ͡° ͜ʖ ͡°)