Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Chacha: na długich trasach czasem jak ustawiam sobie punkt pośredni przez jakieś miasto, np. żeby zmienić sugerowaną trasę to na dwupasmówce czasem ustawia punkt jakby po drugiej stronie i po minieciu tego punktu każe mi zawracać. Wiem że może nie być to najprostsze w korekcji, ale strasznie irytuje, bo później muszę podczas jazdy ponownie ustawiać punkt docelowy. Czasem też omijanie korków daje dupy, pod tym względem, że mam trasę 1km prosto
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Chacha: Nie używam Yanosika i nie jestem kierowcą, ale wystarczy przejrzeć tag #yanosik. Co chwilę pada stwierdzenie "Yanosik do ostrzegania, Google do nawigacji". Z racji udzielania się w #openstreetmap mam wtyki w Neptisie i wiem, że programistów mają tam naprawdę dużo. A jakość nawigacji wg ludzi nie jest wybitna.
Niestety, jeśli Yanosik się nie poprawi, to prędzej czy później będzie powtórka z GG vs Messenger i zje go Waze.
@anonim1133: niee, jestem zaledwie szpiegiem dizajnu. Czyli jako taka ciotka dobra rada chcę poznać ludzkie problemy i spróbować je rozwiązać (przynajmniej w teorii :D)
@RicoElectrico: Czemu akurat Waze, a nie Google Mapsy? Z Waze nie korzystałam, ale mapsy wprowadziły zgłaszanie wypadków, radarów itp.
Przejrzałam tag ze 2 lata do tyłu, na szczęście wykop jest pełny ludzi narzekających na wszystko ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale np. problemu
@Chacha: Kiedyś korzystałem dużo.. jakoś 4-5 lat temu. Teraz od co najmniej września ani razu nie odpaliłem tej aplikacji i ostatnio rozważałem czy nie odinstalować. Jak w styczniu miałem trasę 700km, to też nie włączałem wcale yanosika. Tylko nawigacje jak jechać od googla. I tak yanosika używało się tylko w tle jak suszą.