Aktywne Wpisy
mickpl +703
Podoba mi się pomysł tego podatku od pustostanów. W Kanadzie po nim w miastach odnalazły się po dziesiątki tysięcy unitów. W Polsce, biorąc pod uwagę miłość rodaków do betonowych lokat, szło by to w top 6 może i pod setki tysięcy. Na rynku najmu byłaby prawdziwa apokalipsa rentierów, kurniki do wynajęcia za pińset złoty.
#nieruchomosci
#nieruchomosci
Ksiega_dusz +378
Mechanika gry była bardzo prosta, trafiamy do miejsca, w którym od jakiegoś czasu grasuje groźny potwór zastraszający innych mieszkańców. Na własną rękę próbujemy prowadzić śledztwo i dowiedzieć się dlaczego tak się dzieje. Okazuje się, że potworem może być tak naprawdę jeden z obecnych tam osób, której celem jest przepędzenie innych i wykorzystanie ich nieobecności w osiągnięciu swoich niecnych celów.
Każda z części składała się z kilku elementów:
Minigierki - każda z nich była różnorodna i polegała zupełnie na czymś innym. Niektóre z nich były zadaniem, w którym pomagaliśmy napotkanej postaci z jej obecnym problemem, a inne pomagały nam w zdobyciu scooby chrupków pozwalających na przekupienie Scooby'ego/ Kudłatego, gdy bali się udać we wskazane lokacje.
Duża dawka humoru - Zabawnych dialogów, docinek czy też anegdot, towarzyszącym nam przez całą rozgrywkę i niesamowicie urozmaicających rozgrywkę.
Możliwość wcielenia się w detektywa - Podczas spotkania kolejnych postaci dostajemy od nich przeróżne wskazówki oraz informacje o innych bohaterach, dzięki czemu na końcu możemy ustalić kto i w jakim celu tak naprawde sieje spustoszenie. W przypadku złego wskazania postaci nic się nie dzieje, a gra kontynuuje swoją historię.
Duża interakcja z otoczeniem - Większość napotkanych elementów po kliknięciu wykonywały przeróżne akcje. Telefon, który po kliknięciu zaczyna dzwonić a po ponownym kliknięciu ktoś zaczyna się przez niego drzeć, spadające drzwi i wiele wiele innych!
Dodatkowe znajdźki - Po znalezieniu specjalnych elementów mogliśmy odblokować dodatkowe filmiki, rysowanki czy też drukowanki, które umilały nam czas po skończeniu gry.
Dodatkowo gry umożliwiamy nam ustawienie poziomu trudności - jeśli zagadki były dla nas za łatwe i potrzebowaliśmy nowych wyzwań, mieliśmy możliwość ustalenia poziomu trudności i zmierzenia się z trudniejszymi zadaniami.
Do tego trzeba dodać jeszcze, drobne zmiany w mechanice w niektórych częściach, takie jak np zmiany w panelu detektywa, drobne rzeczy ale wprowadzały trochę nowości.
Po więcej zapraszam na => klik
Wykop znalezisko => klik
#staregry #nostalgia #przygodowki #pointandclick #gry #gimbynieznajo