@prz3mlud: @Czarna_ksiazka: @anonim1133: ważne, żeby nie był skarbonką, więc wolałbym coś nowszego i sprawdzonego. ostatnio trochę pojeździłem pegueotem 2008, ale to wiadomo, że nie ten budżet. dobrze byłoby móc strzelić od czasu do czasu dłuższą trasę.
@bbart: te meganki wyglądają super, przyjrzę się. dzięki !
@Kupiec_z_Konstantynopola: miałem CLK w208 w automacie, kupione za 10k jakieś 5 lat temu. Świetnie się jeździło. Teraz mam Frontera 3.2 w automacie, kupiona za 15k dwa lata temu, też super się jeździ i ze skrzynią nic się nie dzieje
@anonim1133: Na początku sprzedałem CLK i po prostu potrzebowałem auta które ma mi służyć w okresie budowy domu. CLK nie dojechałbym drogą polną do placu budowy. Czasem trzeba dowieźć jakieś materiały lub ludzi a dla frotki to chleb powszedni, a jak popada deszcz to odpalam napęd na 4 i p--------a jak dzika. 3.2 robi robotę :D Wystarczy kupić zadbany egzemplarz i wszystko będzie wporządku. Swoją podwyższyłem i nieco zmodyfikowałem i
@Kupiec_z_Konstantynopola: tak samo realny jak z manualną. Nie rozumiem pytania. Masz miliony aut z DSG i klasycznymi automatami do wyboru, wszystko jeździ, że aż miło. Automaty trwałością generalnie dotrzymują kroku manualom jeśli są dobrze serwisowane.
mało kto serwisuje manual.. a co dopiero automat ( ͡°͜ʖ͡°)
@PeterFile: raczej mało kto serwisuje automat a co dopiero manual... Co do DSG to jest wszędzie i jasno wiadomo, że olej i filtr trzeba wymieniać co 60kkm, i większość osób to robi. Miałem A3 8P z DSG z 330kkm nalotu, aktualnie ma ponad 400kkm nalotu u znajomego i skrzynia niedotykana.
#motoryzacja #samochody
Jeździ i nie da sie z-----ć.
@bbart: te meganki wyglądają super, przyjrzę się. dzięki !
Oprócz francuzów jakieś inne marki Ci się podobają?
Znajomy przerabiał ich ze dwie albo i trzy i ciągle coś się kaszaniło. Samo auto to też raczej nic specjalnego?
@SpokojnyPan: tu jest problem XD mało kto serwisuje manual.. a co dopiero automat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@PeterFile: raczej mało kto serwisuje automat a co dopiero manual... Co do DSG to jest wszędzie i jasno wiadomo, że olej i filtr trzeba wymieniać co 60kkm, i większość osób to robi. Miałem A3 8P z DSG z 330kkm nalotu, aktualnie ma ponad 400kkm nalotu u znajomego i skrzynia niedotykana.