Aktywne Wpisy
poorepsilon +84
W czwartej klasie podstawówki zdałam sobie sprawę, że się umiera. Że ten mityczny koniec, który dosięga każdego dosięgnie i mnie i że to serio będzie koniec.
Głupia odpowiedź mojego taty wywołała we mnie traumę i od tego czasu przez kilka miesięcy codziennie miałam ataki paniki. Gdy tylko przypomniało mi się, że muszę kiedyś umrzeć zaczynałam krzyczeć, płakać, trząść się i bić. Chcialam poczuć cokolwiek, poczuć, że jeszcze żyje.
Zbiegło się to z
Głupia odpowiedź mojego taty wywołała we mnie traumę i od tego czasu przez kilka miesięcy codziennie miałam ataki paniki. Gdy tylko przypomniało mi się, że muszę kiedyś umrzeć zaczynałam krzyczeć, płakać, trząść się i bić. Chcialam poczuć cokolwiek, poczuć, że jeszcze żyje.
Zbiegło się to z
Bunch +163
Ile jeszcze typ bez wyroku ma siedzieć w więzieniu za to, że patusy taranujące drogę chciały go pobić i odjechał? Wiecie, że ta sprawa NADAL jest niezamknięta?
#pytanie
#pytanie
https://youtu.be/9whvXZpa9BI
#motoryzacja #polskiedrogi #hyundai #kolizja #stluczka
Komentarz usunięty przez autora
W dwóch pierwszych przypadkach nie było potrzeby nagłej reakcji, ale można zauważyć kiedy przyhamowuje po ruchu horyzontu w kadrze kamery (na skutek "nurkowania" samochodu przy hamowaniu).
W 0:14 reakcja na światła stopu poprzednika równe 1s,
w 0:26 reakcja po 0.9s,
w 0:39 reakcja na hamowania awaryjne
@d___b:
Angielska wiki (polski artykuł jest słaby): https://en.wikipedia.org/wiki/Emergency_brake_assist
W największym uproszczeniu wykrywa kiedy minął krótki czas od zdjęcia nogi z gazu do naciśnięcia hamulca, oraz ma jakieś schematy dynamiki naciśnięcia pedały hamulca (że początkowo naciskany jest z dużą prędkością, ale po napotkaniu oporu nacisk bardzo się zmniejsza).
Również wykrywa zmniejszenie nacisku na hamulec
Napisałem że są to janusze lewego pasa bo ja chciałem zmienić pas na prawy po minięciu autobusu plus spojrzałem akurat
@cwlmod: W samochodzie z ABS generalnie prawidłową reakcją jest wciśnięcie hamulca do oporu i razem z tym ewentualny skręt. W samochodzie który ma jeszcze ESP można takie manewry robić praktycznie bez ryzyka utraty kontroli nad pojazdem, nawet silnie skręcając raz w jedną, raz w drugą stronę.
Oczywiście samochód hamujący nie skręca tak dobrze jak niehamujący, jednak porównując obie strategię
2. Gram w fps wiec czas reakcji musi byc u mnie szybszy niz przeciętnie. To co ty opisujesz jest ze na filmach maja