Wpis z mikrobloga

FORD Mustang Fastback 18- Mustang 5.0 V8 GT automat, 2020 rok najem długoterminowy w mLeasing
Cena auta brutto: 255.810 PLN
60 miesięcy
limit kilometrów 125.000km łącznie (25k rocznie)
opłata za nadprzebieg: 0,35 PLN
serwis w racie w zakresie comfort (zgodny z książką serwisową)
bez opon
bez ubezpieczenia
rata netto: 2 756.84
rata brutto: 3 390.91

Wartość auta jaka została wyceniona na koniec umowy przez mLeasing, czyli RV, ewentualna kwota po której klient ma prawo nabyć auto to 86 101,90 PLN netto.

#motoleasing <-- mój tag, zapraszam do śledzenia.

#przedsiebiorczosc #finanse #leasing #kredyt #motoryzacja
  • 33
@coredump: Koszt leasingu nic nie mówi jeśli nie znana jest dokładna cena. Da się dostać finansowanie po kosztach np. w VW Leasing, które jest dotowane (wałkowałem to już setki razy...) Tylko warunek to weź ich GAP, który kosztuje 11k vs. 4k GAP z rynku na lepszym zakresie. Albo ubezpieczenie na życie (co jest absurdem w leasingu). Albo ich ubezpieczenie obligatoryjne. Albo liczą leasing od ceny katalogowej, a nie zrabatowanej. Każdy kij
@Snurq: Jeszczek jak ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) Byłem chyba nim na 4 czy 5 jazdach próbnych, jako pasażer, nie jako kierowca, bo nie rajcują mnie takie auta, ale spalanie benzyny 18l w trasie. Gazu pewnie 22-25.
@bialy_rycerz_pokoju tym bardziej. To jest 10 stopniowy automat, komputer ma kilka trybów jazdy które zmieniają tryb pracy skrzyni. Ponadto masz łopatki więc możesz sam ingerować w zmianę biegów. Automat jest szybszy i płynniejszy (o ile w przypadku tego automatu można o tym mówić). Sprzęgło w manuału jest sportowe i łatwo je spalić.
@OptiFinance: 1s szybciej spod świateł dużo nie zmieni, a sprzęgło można zmienić. Poza tym te biegi w dct są zwykle bardzo krótkie aby ułatwić prace skrzyni i zysk w trasach jest minimalny. Jakbym brał rodzinne kombi to w automacie, ale automaty w sportowych autach to nie moja bajka, ścigać na torach i tak bym się nie ścigał.
@bialy_rycerz_pokoju: 1s to bardzo dużo jeśli mówimy o przyśpieszeniu do 100 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Realia są takie, że 9 na 10 nowych mustangów to automaty i nie bierze się to znikąd. Po 2 w mustangu masz hydrokinetyka, a nie dwusprzęgłówkę, więc to kompletnie inna skrzynia, poczytaj albo pooglądaj recenzje, a najlepiej to umówić się na jazdę próbną ( ) Bieg wchodzą
@bialy_rycerz_pokoju: nie masz pojecia człowieku o czym piszesz. Manual to jest skrzynia z poprzedniej epoki. Skrzynie DCT/DKG czy teraz już te hydrokinetyczne są piekielnie szybkie i maja sporo możliwości ustawień. Jak bieg w DCT jest za krótki? Kręci się do odcięcia i tyle. Jest nawet ustawienie, że nie zmienia biegu i możesz kręcić bączka cały czas z obrotami bliskim odcięcia. Na dzien dzisiejszy auto sportowe z manualem jest nie do zaakceptowania
@coredump: XD Kupuj sobie co chcesz, ja długo jeszcze się do automatu nie przekonam. Na co dzień do jeżdżenia bym brał bez dwóch zdań, ale nie chciał bym w takim samochodzie. Tak, automaty są w #!$%@? szybkie, ale co mi z tego jak chce czuć, że coś się dzieje a nie jechać jak na skuterze, automaty są po prostu nudne. „Patrz wciskam gaz i auto leci wzium” Tu chodzi o nauczenie