Wpis z mikrobloga

Witam,

po kilkuletniej pracy w zawodzie spedytora i dyspozytora dla kierowców samochodów ciężarowych chciałbym powiedzieć, że 95% kierowców samochodów ciężarowych to są pi*rdolone imbecyle i je*ane zakute łby nieposiadające zdolności logicznego myślenia. Was ku*wa trzeba trzymać za rączkę jak małe dzieci i prowadzić i pokazywać wszystko palcem, bo inaczej nie będziecie w stanie wykonać powierzonego Wam zadania.

Żeby nie było, że jestem jednostronny to samo tyczy się tych kura wszystkich pseudospedytorków w rzeczywistości będących pośrednikami. Rzygać mi się chce tymi Waszymi kura tekstami "no no już dzwonie już pytam". Jesteście w większości je*aną bandą żółtodziobów, która samochód ciężarowy widziała jedynie na tapecie swojego laptopa. Nie macie kura pojęcia na temat tego jak to wszystko funkcjonuje, na temat obowiązującego prawa. Jesteście tak kura leniwi, że nawet nie chce Wam się przeczytać Waszego idiotycznego zlecenia, które w 80% składa się z zapisków niemających mocy prawnej, a Wy potem robicie z siebie debili argumentując w kłótni z przewoźnikiem, że przecież jest napisane w zleceniu.

Dziękuję, to wszystko z mojej strony.

#bekaztransa #transport #zycietruckera
  • 11
@czechu_slowacja Jest cała masa ludzi, którzy znaleźli się w tej branży z przypadku. Nigdy nie pasjonowała się motoryzacja, nie grzebała w garażu, ale wzięła dofinansowanie z PUP i jest teraz pan Szofer. No i spedytorzy po jakichś gówno szkółkach, co każdy je kończy, a niczego nie uczą.

W skrócie: polska jakość, a raczej bylejakość.
. Jesteście tak kura leniwi, że nawet nie chce Wam się przeczytać Waszego idiotycznego zlecenia, które w 80% składa się z zapisków niemających mocy prawnej


@czechu_slowacja: @kozaqwawa: przyszłam do nowej pracy, poproszono mnie i zapytanie się o płatność, która wisiała od pół roku. Okazało się, że spedytor miał wizję, że to obciążenie za spóźnienie. Po upewnieniu się, że reklamacji nie otrzymaliśmy, telefon, wyrzygane konwencji, krótki mail i płatność przyszła po