Wpis z mikrobloga

Cześć, dzięki wszystkim za nagłośnienie sprawy z Glovo pod tytułem "jak zostałem wyru** na 3 burgery" należy się Wam podsumowanie oraz finał akcji.

Gwoli przypomnienia w krokach opiszę co się wydarzyło:
1. Zamówiłem z Glovo do firmy 3 burgery
2. Pan o ukraińskim imieniu nie dał rady dostarczyć zamówienia, ponoć pukał do drzwi na korytarzu rozdzielającym naszą firmę od windy o jakieś 20 metrów zamiast użyć dzwonka. Obsługa Glovo próbowała się ze mną skontaktować telefonicznie lecz prowadziłem w tym czasie rozmowę. Nie mam włączonych połączeń oczekujących w związku z tym nawet nie wiedziałem że dzwonią. Ostatecznie Pan Andrei postanowił zabrać burgery i wykarmić swoją rodzinę. Glovo anulowało zamówienie na mój koszt. Powodem było niezastanie mnie w miejscu odbioru lecz według mnie do odbioru nie doszło ponieważ Pan kurier Andrei nie użył dzwonka na domofonie co jest równoznaczne z sytuacją gdy zamawiacie jedzenie i koleś czeka przed klatką schodową w Waszym bloku nie myśląc o tym, że może użyć domofonu.
3. Na supporcie twardo trzymają swoją stronę (w komentarzach ss'y)
4. Poprosiłem Revolut o formularz chargeback
5.
Dzisiaj dostałem informację z Revolut o akceptacji chargeback!**

Glovo shame on you!
#glovo
  • 159
  • Odpowiedz
Uber tak samo, ostatnio po akceptacji wskoczył mi czas oczekiwania z 30min na 2h50min. Chciałem anulować ale się nie dało bo restauracja akceptowała, tępa dzida z supportu napisała „anuluje ale restauracja i tak będzie miała od pana zapłacone”. W końcu zadzwoniłem do restauracji i typ sam mi to anulował bez problemu. Jeb#*c te gowna. Wolt najlepszy, przyjemny czat, wysyłają gify i sami potrafią pisać ze kurier spóźni się 10-15min. Uber i to
  • Odpowiedz
@ziemniaczek: nie odebrałeś telefonu, to nie masz racji, powinni cię dojechać za ten chargeback.


Pracowałem kiedyś jako dostawca i z doświadczenia wiem, że jest sporo firmowych adresów, gdzie ciężko dotrzeć bez dobrych instrukcji i kontakt telefoniczny jest konieczny.
@srogie_ciasteczko ja też pracowałem jako dostawca i zawsze przynajmniej spróbowałem zadzwonić na losowy domofon a prawie zawsze dostawałem konkretną odpowiedź za pierwszym razem
  • Odpowiedz
@ma999: Czyli po prostu skontaktować się z bankiem? Nie ma żadnego formularza by robić to od razu? Pytam na zapas gdybym ja był w podobnej sytuacji. I dlaczego przelewy z kart się da zwrócić a innych nie?
  • Odpowiedz
Okradać porządną firmę na 6 dych bo jakiś mirek dał dupy z instrukcjami dotarcia i bycia dostępnym pod telefonem. Wstyd ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@Bunch Co do kart nie wiem. Przy pierwszym kontakcie przez support zostaniesz później przekierowany na dział reklamacji i tam wyjaśniasz sprawę
  • Odpowiedz
  • 2
@NeonowyDemon Jak masz wyłączone połączenia oczekujące to nic ci nie pipczy w słuchawce podczas rozmowy gdy nadejdzie kolejne połączenie, jak się nie znasz to się nie wypowiadaj ( ),
  • Odpowiedz
w polsce miec firme to cud - ruchasz polakow, i jak widac po komentujacych ten wpis oni ci jeszcze podziekuja za ruchanie w dupe xDD

walnijcie sie w leb jak myslicie ze to wina opa

moze jeszcze mial ich #!$%@? prosic o zwrot pieniazkow albo wysylac stosowne przeprowiny listowne za to, ze nie odebral telefonu od kuriera bo juz z kims rozmawial? poziom komentujacych znizyl sie do poziomu piwnicy xD

dobrze ze
  • Odpowiedz