Aktywne Wpisy
damianooo8 +171
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Wynoszony +31
A więc jest sobie prawo i jest aplikacja która ostrzega przed tymi kontrolami, a więc ktoś kto normalnie stwarza zagrożenie na drodze może udawać że jeździ normalnie i przepisowo. Państwo próbuje wyłapać jednostki które stwarzają zagrożenie na drodzę, ale w Polsce jest to be. Fotoradary? ZŁO! Bo tu jest znak 50 km/h ale ja jestem mądrzejszy od urzędasów i wiem że tu bezpiecznie śmigne 90 km/h. Debile.
Oo patrz jak szybko jedzie, mrugnę mu żeby co mandatu nie dostał, bo suszyli za nami. :)
A później:
ŁEEEE Majtczaki i inne zabijają, czemu :((
Oo patrz jak szybko jedzie, mrugnę mu żeby co mandatu nie dostał, bo suszyli za nami. :)
A później:
ŁEEEE Majtczaki i inne zabijają, czemu :((
Czy aplikacja typu Yanosik pomaga drogowym piratom kontynuowanie ich groźnej dla życia innych jazdy?
- Tak 49.2% (475)
- Nie 50.8% (491)
Padł TV kupiony w Media Markt - akurat tuż przed końcem rękojmi. Złożyłem reklamację i zażądałem wymiany na nowy lub zwrotu gotówki. Media Markt odpisał mi podpierając się paragrafami że:
" [...] zmuszeni jesteśmy odmówić załatwienia reklamacji zgodnie z Pana żądaniem, tzn. poprzez wymianę towaru lub rozwiązanie umowy zakupu.
Nasze stanowisko opieramy na opinii autoryzowanego serwisu producenta. Według serwisu wada kwalifikuje się do usunięcia przez naprawę podświetlenia ekranu oraz modułu zasilania bez ponoszenia nadmiernych (niewspółmiernie wysokich) kosztów wymiany produktu.
W związku z tym informujemy, że zgodnie z przepisem art. 561 § 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. 2014, poz. 121 ze zmianami), możemy doprowadzić towar do stanu zgodnego z umową w drodze jego naprawy. Jednocześnie informujemy, że w trybie art. 560 § 1 naprawa jest możliwa.
Oczekujemy zatem na informację, czy akceptuje Pan wskazane rozwiązanie. W przypadku przyjęcia stanowiska wada zostanie niezwłocznie usunięta.
Nie wyrażamy zgody na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich."
Rozumiem że nie mam wyjścia, i muszę czekać teraz aż to naprawią? Według opinii serwisu uszkodzeniu uległ moduł zasilania i podświetlenie ekranu. Boję się że za chwilę będzie to samo, bo naczytałem się w internecie opinii że ten model TV "tak ma, że psuje się tuż po rękojmi/gwarancji ( ͡° ͜ʖ ͡°)"
#prawo #reklamacja #reklamacje #rekojmia #handel #mediamarkt
@Zgrywajac_twardziela: często w przepisach jest "niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mam wykupione TV Sat, Netflix, HBO GO - w związku z czym dalej nie będę miał możliwości oglądania tych treści. To chyba są znaczne niedogodności?
Znajdź sobie ten przepis i zacytuj fragment o niezwłocznie i bez uciążliwości, sklepy lubią takie rzeczy, bo wtedy od razu wiedzą że ktoś conieco ogarnia, i nie ma sensu takiego klienta spławiać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie ma się co zgadzać pochopnie