Co oni mają z tym zwężaniem ulic? Ktoś to umie logicznie wytłumaczyć? Najlepiej niech Trzaskowski wybuduje dzielnicę zgodna z wymaganiami MJN? tak żeby pokazać, że ich wizje maja sens. Przecież wtedy wszyscy chcieliby tam mieszkać i żyć. Wyjdzie taniej niż to czego oczekują w centrum miasta, a oni by z niego zniknęli dając nam święty spokój ( ͡°͜ʖ͡°)
@wigilius: #!$%@? we łbie mają. Dawno temu na początku ich działalności mieli fajne pomysły. Od roku, dwóch #!$%@?ą tak skrajne głupoty, że szkoda nawet to czytać.
Co oni mają z tym zwężaniem ulic? Ktoś to umie logicznie wytłumaczyć?
@wigilius: a co, uważasz że to coś pozytywnego, że przez centrum miasta biegnie dwupasmowa, szeroka jak autostrada droga? uważasz że to czyni miasto przyjaźniejszym dla mieszkańców?
nie jestem za aż tak radykalnymi działaniami jakie prezentuje MJN, ale co do zasady to ich postulaty są słuszne - szerokie ulice w centrum miasta to zło rodem z rosyjskiej dziczy.
@Stanley666: Bo to nie to jest najważniejsze ( ͡°͜ʖ͡°) @krolik_wie_lepiej: Za każdym razem jak widzę ich nazwę to zastanawia mnie to czyje jest to miasto skoro jest "nasze".
Co oni mają z tym zwężaniem ulic? Ktoś to umie logicznie wytłumaczyć?
@wigilius: Samochód jest odwiecznym wrogiem rewolucji, bo to symbol indywidualizmu, niezależności, wolności. W komunistycznej utopii prywatne samochody są zakazane i każdy chodzi pieszo, albo jeździ autobusem, tam gdzie partia rozkaże. Kiedy Sowieci po wojnie odbudowywali Warszawę, to były tworzone plany z założeniem, że nie będzie samochodów i wszędzie były ulice jednopasmowe, albo sam chodnik, tylko na tyle szeroki, żeby
@ibilon: aha, a jakbyś miał tak bardziej trzeźwo spojrzeć na tę kwestię? fajne jest takie miasto z autostradą przez sam środek? uważasz, że szerokie drogi w centrum to coś pozytywnego, potrzebnego, działającego miastotwórczo?
aha, a jakbyś miał tak bardziej trzeźwo spojrzeć na tę kwestię? fajne jest takie miasto z autostradą przez sam środek? uważasz, że szerokie drogi w centrum to coś pozytywnego, potrzebnego, działającego miastotwórczo?
@advert: Na pewno lepsze, niż stanie pół dnia w korku.
Ty sam spójrz trzeźwo. Mają zwężać ulice, bo są "niefajne"? Bo według ciebie są niepotrzebne?
@ibilon: ale przecież to jest zostało wielokrotnie udowodnione, że szerokie ulice wcale nie wpływają na zmniejszenie korków. jeździsz czasem Jerozolimskimi? przecież one w godzinach szczytu permanentnie są zakorkowane. taka Świętokrzyska - była zakorkowana przed zwężeniem, jest zakorkowana i teraz. tylko że teraz jest to dużo przyjemniejsza przestrzeń dla pieszych.
dla kierowców którzy się koniecznie muszą tamtędy pchać, nic się nie zmieniło.
Pewnie przez tych samych postępowych myślicieli, co udowodnili, że bus-pasy zmniejszają korki.
Bo zmniejszają. Więcej osób przesiada się do autobusów, zostawiajac samochody w domu.
To pomyśl jak dłuższy byłby ten korek, gdyby ulica była węższa.
Przykład Świętokrzyskiej pokazuje, że nie masz racji.
Ręce opadają. I co się stało z tymi wszystkimi samochodami, które wcześniej stały w korku na Świętokrzyskiej (...) Czy może jednak teraz stoją w korku na jakiejś innej ulicy?
Najlepiej niech Trzaskowski wybuduje dzielnicę zgodna z wymaganiami MJN? tak żeby pokazać, że ich wizje maja sens. Przecież wtedy wszyscy chcieliby tam mieszkać i żyć. Wyjdzie taniej niż to czego oczekują w centrum miasta, a oni by z niego zniknęli dając nam święty spokój ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#bekazlewactwa #heheszki #miejskiaktywista #warszawa
@wigilius: a potem ich wszystkich tam przesiedli.
@wigilius: a co, uważasz że to coś pozytywnego, że przez centrum miasta biegnie dwupasmowa, szeroka jak autostrada droga? uważasz że to czyni miasto przyjaźniejszym dla mieszkańców?
nie jestem za aż tak radykalnymi działaniami jakie prezentuje MJN, ale co do zasady to ich postulaty są słuszne - szerokie ulice w centrum miasta to zło rodem z rosyjskiej dziczy.
https://www.wykop.pl/wpis/31113961/slownik-pojec-miejskiego-aktywisty-autostrada-kazd/
@krolik_wie_lepiej: Za każdym razem jak widzę ich nazwę to zastanawia mnie to czyje jest to miasto skoro jest "nasze".
@wigilius: Samochód jest odwiecznym wrogiem rewolucji, bo to symbol indywidualizmu, niezależności, wolności. W komunistycznej utopii prywatne samochody są zakazane i każdy chodzi pieszo, albo jeździ autobusem, tam gdzie partia rozkaże.
Kiedy Sowieci po wojnie odbudowywali Warszawę, to były tworzone plany z założeniem, że nie będzie samochodów i wszędzie były ulice jednopasmowe, albo sam chodnik, tylko na tyle szeroki, żeby
@advert: Na pewno lepsze, niż stanie pół dnia w korku.
Ty sam spójrz trzeźwo. Mają zwężać ulice, bo są "niefajne"? Bo według ciebie są niepotrzebne?
@ibilon: ale przecież to jest zostało wielokrotnie udowodnione, że szerokie ulice wcale nie wpływają na zmniejszenie korków. jeździsz czasem Jerozolimskimi? przecież one w godzinach szczytu permanentnie są zakorkowane.
taka Świętokrzyska - była zakorkowana przed zwężeniem, jest zakorkowana i teraz. tylko że teraz jest to dużo przyjemniejsza przestrzeń dla pieszych.
dla kierowców którzy się koniecznie muszą tamtędy pchać, nic się nie zmieniło.
dla
@advert: to po co się tam pchali?
@advert: Pewnie przez tych samych postępowych myślicieli, co udowodnili, że bus-pasy zmniejszają korki.
To pomyśl jak dłuższy byłby ten korek, gdyby ulica była węższa.
Bo zmniejszają. Więcej osób przesiada się do autobusów, zostawiajac samochody w domu.
Przykład Świętokrzyskiej pokazuje, że nie masz racji.
Dlaczego