Wpis z mikrobloga

@kanasta: a czy problem wystepuje bardziej na ostatnim biegu, czy rowno na każdym? Jak rowno, to bardziej prawdopodobna może być elektryka: świece, aparat/cewka zapłonowa, przewody. Jak bardziej na ostatnim biegu, to o tyle sie to różni od niższych, że występują wtedy wyższe przepływy i powietrza, i paliwa. Niedomaganie któregoś elementu po drodze daje spadek mocy. Przede wszystkim pompa paliwa, wtryskiwacze (nie wiem jaki masz tam rodzaj zasilania), ale może byc też
  • Odpowiedz
@kanasta: a no i tez dużo się dowiesz po wyglądzie świec. Dodatkowo, jak auto nierówno pracuje na wolnych obrotach, to też można podejżewać elektrykę (o ile kompresja jest równa miedzy cylindrami i zawory sprawne).
  • Odpowiedz
No, wydaje mi sie ze dymi za bardzo. Juz na dwojce przy wysokich obrotach zaczyna szarpac, to nie jest za kazdym razem. Ale bardziej zauwazalne na trasie - na czworce. Zdarzylo sie, ze normalnie zgasl podczas jazdy.
  • Odpowiedz
@kanasta: zaślep na próbę egr. Jak nie ma na nim czujnika, możesz odłączyć egr i zaślepić przewód podciśnieniowy. Tylko wtedy może wywalić czeka, zginie po jakimś czasie.
  • Odpowiedz