Wpis z mikrobloga

#mikrokoksy #mirkokoksy #silownia #zdrowie #sport #fullborsukworkout

Planuje wdrożyć w życie plan treningowy opisany tutaj na wykopie:
https://www.wykop.pl/link/4700579/greyskull-lp-najlepszy-plan-fbw-dla-poczatkujacych/

Dokładnie opisany tutaj:
https://docs.google.com/document/d/1hbbJ1mgfxwV9aQ4bVM_W_yTHcuyUToUGQaakXQpIluk/edit

Mam pytanie odnośnie techniki wykonywania ćwiczeń. Jeśli jestem zielony i wiele lat temu ostatnio cokolwiek podnosiłem. To czy nie lepiej np. przez pierwszy tydzień zastąpić wyciskanie sztangi i podciąganie analogicznymi ćwiczeniami na atlasie?
Nie mam pojęcia ile mogę zrobić powtórzeń na danym ćwiczeniu a tak w pierwszym tygodniu zrobiłbym sobie rozeznanie co do swojej "mocy". Dodatkowo ćwiczenia na takim atlasie wydają mi się bardziej bezpieczne, bo nie będę w stanie upuścić na siebie sztangi itp.

Chodzi m. in. o te ćwiczenia z rozpiski:
Wyciskanie sztangi, leżąc : 2×5, 1×5+
Podciąganie: 3×6-8
Pobierz
źródło: comment_W0gsu0ctsNfywEUr92lIQZ7EMZFQdv45.jpg
  • 9
@szcz33pan: jak już masz zastępować to nie atlasem tylko regresją danego ćwiczenia

wyciskanie możesz zastąpić pompkami, podciąganie możesz zastąpić podciąganiem z gumą albo samą fazą opuszczania, jest multum wariantów tych ćwiczeń

pomachanie atlasem w pierwszym tygodniu nie sprawi że w drugim sie nauczysz techniki
@szcz33pan: rób normalnie na ławce. Święta trójca to podstawa ćwiczeń. Najpierw ćwicz na samym gryfie technikę. Potem dokładają po 5kg aż poczujesz, ze nie dajesz rady. Poznasz swoje możliwości.

Ja w grudniu ledwo gryf podnosiłem. Od tygodnia lecę już po 20kg na stronę. Do końca roku planuje mieć po 40kg na stronę.

Ławeczka, pompki, podciąganie to podstawa. Ćwicz tez przysiady. Tylko poprawne. Z czasem ci się przydadzą.
ja #!$%@? to sprawdź xD swoich "maksów" nie sprawdza się w trakcie planu tylko przed jego rozpoczęciem