Aktywne Wpisy
Takijakja +4
Potrzebuje porady... Od kilku miesiecy mam dziwne poczucie lęku, prześladuje mnie. Dla przykładu jak wychodzę z pracy zawsze mam lęk, że zrobiłem coś źle mimo, że wiem iż tak nie było lęk prześladuje. Cały wolny czas spędzam w łóżku, siedzę do późnych godzin bo niechce spać by następny dzień się nie skończył bo następny może być gorszy i pytanie... Czy jak umówię się na wizytę to potraktuje mnie poważnie, bo ostatnio czytam,
Damianowski +12
Pragnę dodać ze XD serwis jest angielski, ja nie jestem native speaker i do tego działam jako „środkowy” w tej naprawie bo uszkodzenia spowodował (i płaci) ktoś inny. Wiec muszę mieć wszystko jak krowie na między wypisane.
A czy tak dużo? No gdyby te maile w szczególe odpowiadały na zadanie pytanie a nie muszę dopytywać, to by było ich mniej XD
Przesadzam czy nie?
#pytanie #logikarozowychpaskow #samochody
@krissrusz: No jak dostane odpowiedz od drugiej steony to jej napisze ze jestem środkowym tutaj i muszę zapewniać wszystkie informacje na papierze plus jestem obcokrajowcem i w rozmowę mogę coś nie zrozumieć/potem przekręcić i to będzie moja wina
Ja jestem dobrym speakerem jak osobiście gadam ale przez
@PaulStanley: to jak widzisz nie jest ich problem ze masz problemy mentalne. Popros kogos doroslego zeby zadzwonil za Ciebie
@InterferonAlfa_STG: sory ale jak się #!$%@? znasz na temacie to
W zasadzie interesujace jest to ze chca zebys kontaktowala sei telefonicznie (podejrzewam ze ma to skrocic serie pytan-odpowiedzi w mailach).
Zazwyczaj mailem poswieca sie komus duzo duzo mniej czasu niz przez telefon.
@PaulStanley: Polski native speaker też nie jesteś jak widać
"Chcielibyśmy zaznaczyć, że wolelibyśmy kontaktować się telefonicznie, ponieważ, mimo że cenimy ciebie jako klienta, oraz zdajemy sobie sprawę że to nieznana dla Ciebie tematyka, to spędziliśmy na tym zleceniu o wiele więcej czasu niż zwykle."
I to już nie brzmi tak chamsko jak napisałaś, a obstawiam że po prostu ktoś tam kto udziela odpowiedzi nie umie
@capo_di_tutti_capi: wiesz co to autokorekta?
@ZajebbcieTrudnyNick: nic ze spraw technicznych bo to omówione na oględzinach było. Organizacja. Babka zamiast wysłać jakiś FAQ czy widzieć ciąg przyczynowo skutkowy odpowiadała zdawkowo tj. Dopytuje o auto zastępcze i kilka innych #!$%@? > tak mamy x gbp dziennie za auto zastępcze. To
Jakby podali wszystkie szczegóły od razu a nie muszę za język ciągnąć żeby się dowiadywać to połowy tych maili by nie było XD
Klient to jest klient, oczywiście jest jakaś limit - co innego jak klient na ciebie wjeżdża z japą, a co innego jak kulturalnie dopytuje bo #!$%@? NIE WIE I SKĄD