Wpis z mikrobloga

@DBR9: normy emisji spalin mieli spełniać producenci pojazdów, a nie kierowcy. Myślisz, że jakikolwiek producent montowałby dpf jakby nie musiał? XD
Wprowadźmy normy wyposażenia aut - ale na razie nie ma tych norm i każdy ma wszystko w dupie, lodu ma nie być c--j nas to obchodzi jak to będzie zrobione.
Stare auta nie muszą spełniać nowych norm, a obowiązek, żeby nowe auta spełniały normy został przerzucony na producentów. Ciekawe
  • Odpowiedz
Myślisz, że jakikolwiek producent montowałby dpf jakby nie musiał? XD


@bArrek: Właśnie po to jest mądralo norma, żeby takie rzeczy zostały wprowadzone.
Gdyby nie prawne unormowanie wymiaru pracy kierowców zawodowych, to też byś nie miał tacho ani elektronicznego tacho w ciężarówkach - ale przepisy to wymusiły i w każdej ciężarówce masz takie urządzenie - czy te urządzenia produkuje państwo? Nie. Czy państwo obchodzi jak sobie zapisujesz dane na karcie? Też
  • Odpowiedz
@DBR9: a gdzie ja pisałem, że lepiej kogoś lodem z-----ć? Ja cały czas mówię, że jest problem, ale nie ma na niego rozwiązań na razie. Odnoś się do tego co mówię, bo póki co rozmawiasz sam ze sobą
  • Odpowiedz
@bArrek: Jest na niego mnóstwo różnych rozwiązań (których przykłady wymieniam u góry), tylko nikomu nie chce się go wprowadzić, bo za mało osób ginie żeby ktokolwiek zwrócił na to uwagę.
  • Odpowiedz
@DBR9: to podaj choć jedno rozwiązanie jakie zaproponowałeś. I wprowadzenie NORM to nie rozwiązanie tylko puste hasło. Jakie to obowiązkowe wyposażenie miały by mieć ciężarówki? 3-metrową skrobaczkę do plandeki? Przenośne rusztowania czy czekany i raki dla kierowcy, żeby nie spadł z oblodzonej plandeki? Zacytuj fragment, w którym podałeś przykład rozwiązania problemu (a najlepiej kilka, bo piszesz, że podałeś przykłady, a nie przykład).
Najlepiej zwyzywać kogoś, że jest głupi samemu pieprząc
  • Odpowiedz
@DBR9: filmiku nie widziałem wcześniej, ale rozwiązanie to znam. Nawet pisałem o nim wyżej, ale ktoś pisał, że system ten nie zdaje egzaminu w praktyce.
  • Odpowiedz