Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
W jaki sposób zarzadzacie czasem by zrobić projekty długoterminowe kilkumiesięczne, zależne od innych rzeczy, albo których części - są zależne od innych spraw i trzeba kombinować co w jakiej kolejności i priorytecie robić żeby ukończyć w wyznaczonym sobie tygodniu?
Na ten moment używam po prostu kalendarza google, używa mi się go najszybciej, ale w nim nie da się tego oznaczać, albo nie wiem jak to robic.
On jest dobry do tego żeby oznaczać pojedyncze wydarzenia.
Próbowałem z aplikacjami Orgzly, Nirvana, Todobit czyli takimi streampipe'ami do zadań, (te z większej ilości finalnie zostały), i jak na razie nie bardzo mi to wychodzi.
Jak wy robicie to, że wyznaczanie sobie co tam chcecie zrobic, no i do tego potrzebne jest uzyskanie innych rzeczy, i to też trzeba podzielić, trzeba włożyć w kalendarz takie subtaski, i podarować itp. i robi się z tego miliard taskow. Jakbym chciał to ręcznie to kalendarza wpisywać to bym się zajechał, więc dobrze żeby taki organizer miał też opcje synca do niego, ale pewnie będzie miał własny kalendarz.
Inna sprawa że pachnie perfekcjonizmem wiem.
Jest jakiś dobry tag, określenie lepsze niz #produktywnosc do tego?
taguje #programowanie #programista15k bo tu pewnie sporo ludzi pracuje na taśmach i musi ogarniać tak projekty, #internet #android i może jeszcze #pracbaza #studbaza #pytanie
  • 11
Temat jest rozwinięciem mojego posta sprzed 2 miesięcy, więc pomyślałem że zawołam te osoby które mi wtedy odpisały. Raz że chciałbym się dowiedzieć czy może dodadzą coś nowego, a dwa że znalazłem te 3 apki (a przekopałem się chyba przez cały sklep), i może same te osoby spróbują nich i im to pomoże lub wyrobią sobie zdanie na ich temat i się podzielą, czyli właśnie te Orgzly, Nirvana, Todobit
Ogólnie rzeczywiście Trello
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Trzpiot: można to w ogóle nazwać tak? Streampipe? Jako ciąg jakichś kolejnych wydarzeń? Nie wiem czy stosuje poprawne określenie, na pewno jest takie jakieś podobne, taskpipe? xd jakieś określenie task management framework
@caribbean: jeśli chodzi o ułożenie terminarza projektu i dzielenia go na zadania i kontroli czy wszystko jest ok to najczęściej robiłem to za pomocą wykresu ganta
Jeśli chodzi o apki to na studiach w grupie projektowej używamy trello a w pracy używam Microsoft Teams.
W trello mamy zakładki do każdego dużego zadania i w nich poszczególne małe zadania z przypisana osobą oraz terminem do kiedy należy to robić.
W Teams każde
Osobiście do pracy używam JIRA, do swoich projektów - Trello.
Kluczem jest to, żeby nie planować zbyt dokładnie w dalekim horyzoncie, tzn. nie ma sensu planować poszczególnych zadań na za miesiąc bo to zdąży się zdezaktualizować.
Ja robię tak: najpierw ustalam co chcę osiągnąć w przeciągu dwóch tygodni (indywidualna sprawa, dla Ciebie może będzie lepszy tydzień a może miesiąc): robię listę dużych feature, które potrzebuję skończyć. W Trello odpowiednikiem będzie kolumna, w
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Urojony_programista: a czemu już nie używasz/co używasz dzisiaj?.po screenie wygląda jak mniej więcej to czego potrzebuje na pewno objadam dzięki!
@rorschach: też próbowałem układać takie coś w excel.ale nie ma sensu to xd za dużo trzeba by robić ten cały system arkusza. Chociaż niektórzy lubią rzeźbić np. człowiek od aspire budget xD
@zibizz1: bardzo się staram unikać takich supercool korpo programików które się okazuje że można o kant dupy
@caribbean:

a czemu już nie używasz/co używasz dzisiaj?.po screenie wygląda jak mniej więcej to czego potrzebuje na pewno objadam dzięki!


Bo moje projekty są zbyt małe na tak szerokie opisywanie funkcji i planów