Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@KolorowyJarmarczek: racja jedynka była mocno nastawiona na walkę, ale usilnie z tym walczyłem I całą grę praktycznie tylko z łuku strzelalem - takie własne utrudnienie :)

Mnie shadow zniechecil dziwną fabułą oraz jump scare'ami na każdym kroku. Jak w poprzednich częściach były one wyważone i były w odpowiednich miejscach tak tutaj ostro pojechali. Gdybym chciał emocje strachu przy grze to bym włączył the last of us czy resident evil 2 -
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@KolorowyJarmarczek: cholera.... Ciężko mi teraz przywołać w którym to było momencie. Zobaczę cyz uda mi się złapać na jakimś gameplay

Nie problemem był że one były mocne a zbyt często, już nuzyly. Zamiast skupić się na eksploracji to myślałem "pewnie tu coś wyskoczy" xD

Fragment z innej części jak wpadła do jeziora z krwii jest nie do zapomnienia i to mi się podobało - bo pasowało do sytuacji i fabuły.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@vateras131: o ile pamiętam nie można było ustawić sensibility i przy większej ilości wrogów zanim zdążyłeś się obrócić to już cię zaciukali xD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MrFisherman: najlepsze ze komentuje to koleś mający God of war czyli typowy mozgotrzep hack n slash, dopiero w tym najnowszym poszli po rozum do głowy i zrobili jako taki system walki w którym trzeba myśleć a nie tylko #!$%@? dowolne przyciski, chociaż nadal jest to najbardziej skuteczna walka xD

Już od razu wiadomo że nie doceni kunsztu gier przygodowych z elementami akcji.