Wpis z mikrobloga

Hej, mam pytanka i nie wiem za dobrze, gdzie je zadać, a myślę, że na wykopie zawsze znajdą się ludzie znający się chociaż trochę w temacie

Myślę sobie o założeniu biznesu mającego wyposażać biura klientów biznesowych w dość odważne elementy wystroju wnętrz (nie chcę się rozwodzić, co by to było, chodzi o elementy świetlne) skrojone indywidualnie do danego biura. Z uwagi na nasze polskie, raczej małe przywiązanie do designu i estetyki (poprawcie mnie, jeśli się mylę), wątpię, że coś takiego byłoby rentowne. Ale jak to sprawdzić? Z kim mam porozmawiać, z osobami z HR-u danej firmy? Z jakimś wice, czy z CEO? Z zarządcą budynku? Jak do was dotrzeć, ludzie odpowiedzialni?
Trudno mi się gdzieś zahaczyć, poza tym nie mam na razie żadnego doświadczenia i nie wiem, czy warto próbować swoich sił z takim pomysłem. Usługa polegałaby na dopasowaniu i dostarczeniu danego elementu wystroju.
Boję się też np. że uda mi się znaleźć 10-20 klientów i więcej nikt już nie będzie potrzebował moich usług.
Jeśli nie wiem, o czym mówię i np. zaczynam od złej strony to nie wahajcie się napisać poniżej, będę wdzięczny za każdy komentarz.
Pozdrawiam

#biznes #prywaciarze #korpo #korposwiat #estetyka #design #wystrojwnetrz #hr
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@odkaczalka: zdecydowanie nawiązuje kontakt z architektami wnętrz. U nas jest dział Housing&Logistic, który zajmuje się takimi rzeczami, ale przy ostatnim remoncie biura po prostu wynajęliśmy architekta wnętrz. Tak samo jak pracowałam w projektowaniu klimatyzacji tez jako firma mieliśmy kilka znajomosci z architektami, którzy zawsze polecali montaż od nas ;)
  • Odpowiedz