Wpis z mikrobloga

@supra107 Do codziennej bez znaczenia, jak jeździsz normalnie to większej różnicy nie odczujesz (promien skrętu może byc lepszy w tył napędzie np). Do wyczynowej, poza 4x4, raczej rwd, lepiej można panować nad tym gdzie jedzie samochód.
@supra107: Najprościej-przód napęd bezpieczniejszy dla niedzielnego kierowcy, bo przesadzając z gazem suniesz do przodu zamiast robić bączki. Tańszy też w produkcji.
Przy dużej mocy traci sens, bo przy przyspieszaniu masa idzie na oś tylną, powodując braki trakcji z przodu
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@supra107: ale ta jazda wyczynowa, to co? Na S5 czy A4 chcesz śmigać 170km/h czy jakieś drifty na torze? Dla przeciętnego kierowcy, przód jest bezpieczniejszy. Jak ktoś ma pod maską 5,7 to jasne że tył.
@tomaszq: lepiej sunąć przodem i #!$%@?ć prosto niż ryzykować że Cię obróci i dostaniesz strzała w drzwi lub ratować się odpuszczeniem gazu by zaczepił Cię ktoś i przez to postawił bokiem by ktoś inny przywalił Ci w drzwi.

@supra107: na codzień to bez znaczenia, jak zaczynasz korzystać z auta to lepszy przód, tył to w zasadzie do ciągania przyczep jest lepszy no i wiadomo, poprawia komfort jazdy.