Aktywne Wpisy

Linnior88 +179
#damskiprzegryw nikt mi nie powie że to w jakiej rodzinie kto się wychował nie ma znaczenia
W sumie będąc już pod 30 stka nadal odczuwam skutki tego , że 2 ludzi którzy nie powinni być rodzicami nimi zostali
Nie potrafię w żaden sposób ułożyć sobie życia
Nie mam żadnego kompasu jak się zachować w danej sytuacji ani w życiu , takie chodzenie na oślep
W sumie będąc już pod 30 stka nadal odczuwam skutki tego , że 2 ludzi którzy nie powinni być rodzicami nimi zostali
Nie potrafię w żaden sposób ułożyć sobie życia
Nie mam żadnego kompasu jak się zachować w danej sytuacji ani w życiu , takie chodzenie na oślep
źródło: temp_file5094047031173270750
Pobierz
PanNieznanypl +24
Wystawiłem negatyw na allegro, firma znalazła mnie na linkedinie i grozi że przekaże screeny mojej firmie w której pracuje jeśli nie usunę co z tym robić dalej, bo wku..li mnie niemilosiernie i chce ich zniszczyć za takie działania
#prawokarne #prawo #ecommerce #prawnik #internet
#prawokarne #prawo #ecommerce #prawnik #internet





Moim zdaniem najważniejszy motocykl w historii motocyklizmu.
Motocykl posiada naklejkę Rolls-Royce'a ale nie jest ot jedyny akcent tego producenta silników i samochodów. Nasz motocykl napędza silnik a zasadniczo turbina RR Alison 250.
Paliwo to ropa/diesel ale ten silnik może być napędzany naftą lub alkoholem .
Rama jest aluminiowa i dość długa aby wszystko się zmieściło.
Motocykl nie posiadał lusterek miał kamerkę skierowaną do tyłu i wyświetlacz LCD na kokpicie który wyświetlał obraz.
"kiedy naciskało się przycisk rozrusznika, turbina nabierała prędkości, aż obrotomierz zaczął wskazywać 20 000 obr/min i od tych obrotów motocykl nadawał się do jazdy."
Napęd przenoszony za pomocą 2 stopniowej automatycznej skrzyni biegów od 2003r. prędzej motocykl posiadał 1 bieg.
Przyspieszenie 0-365km/h w 15sekund. Podobno zmierzone przez niezależnych ekspertów.
Prędkość maksymalna 400km/h podawana przez producenta.
Hamulce: 2 tarcze z przodu i 6-ścio tłoczkowe zaciski.
Do spowalniania motocykla trzeba było używać hamulców gdyż turbina napędzająca nie stawia żadnych oporów dla koła podczas odpuszczania manetki.
Obręcze kół z włókna węglowego mozna było zamówić także aluminiowe.
576Nm przy obrotach 20 000obr/min
Moc 286-320 KM (dane mocno rozbieżne w prasie) osiągane przy 52 000 obr/min
Waga na sucho 190kg.
Zbiornik paliwa 32L które starczało na 20 minut jazdy.
Cena 150 tys $ w latach produkcji, dziś znacznie wyższa.
Gwarancja dożywotnia dla pierwszego właściciela.
#motocykle #mpetrumnigrum
źródło: comment_RgCHWmAKIMEBR18XnPH0rt4zsIW2AWiR.jpg
Pobierz@mpetrumnigrum: Bo? Przecież to bardziej ciekawostka niż użyteczna maszyna.
@Dusha: O motocyklach użytecznych nikt nie będzie pamiętał za 40 lat. Spytaj się kogoś kto nie jest związany mocno z motocyklami jaki zna model. Jeśli odpowie to zapewne powie o Hayabusie gdyż jest to pierwszy seryjny motocykl który przekroczył 300km/h. Nikt o kawasaki zxr 12R nie pamięta bo była druga. Zresztą najbardziej użyteczne są 125 200 w dalekich Chinach i Indiach. czy
@bocznica: To żeś się rozpisał.
Ale coś więcej?
@mpetrumnigrum: Na pewno najbardziej bezsensowny, nie powiedział bym, że najważniejszy, bo nie ma ku temu żadnych argumentów, nie ma w tym motocyklu niczego przełomowego, poza chorą wizją .
@Glenroy: No właśnie Y2K pokazał że motocykl nie musi być napędzany tylko silnikiem tłokowym. Kamieniem milowym w motocyklach są zawsze takie które osiągami wybiegają mocno w przyszłość. Tak jak przedwojenny Brough Superior SS100 którego każdy interesujący się motocyklami człowiek kojarzy jako ikonę lat przedwojennych za sprawą osiąganych prędkości.
Na drugim miejscu można wyróżnić motocykle z nietypowymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi które zazwyczaj się nie przyjęły
@bocznica: No tak najważniejsze to napisać cokolwiek. Byle napisać.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Miłego dnia
Zupełnie tak samo jak w latach 70 Suzuki modelem RE5 i dokładnie tak samo jak obecnie pokazują to motocykle elektryczne.
Nie,
@mpetrumnigrum:
Czy według ciebie "6" to "sze"? :P
6-tłoczkowe. Szybciej, prościej, lepiej, poprawnie. Polecam.
A za ciekawostkę plus, nawet jeśli z tym "najważniejszym" popłynąłeś dość mocno.
@Glenroy: Niestandardowo zaprojektowany był Y2K. Przełomowa Honda ni była gdyż prócz nie spotykanych rozwiązań w silniku jednakże tłokowym nie wyróżniła się niczym innym. I Według tego co piszesz można ją było nazwać ciekawostką gdyż ten motocykl kompletnie nic nie osiągnął.
@mpetrumnigrum: To zupełnie tak samo jak Y2K, czy poza przełomowym obudowaniem silnika odrzutowego owiewkami, czymś się szczególnym wyróżnia? ;). Może i jest najszybszy...na prostej, Honda natomiast wyprzedziła wtedy epokę zaawansowaniem swojej konstrukcji. I jeden i drugi motocykl miał coś udowodnić, obydwa to zrobiły i obydwa pozostają ciekawostką, przy czym, dla mnie, NR jest