Wpis z mikrobloga

Mirki, mały mam dylemat związany z #cyfrowypolsat. Miałem z nimi od 2016 roku umowę o dostarczanie internetu LTE. Papier o rozwiązanie tej umowy złożyłem w październiku i w punkcie mi powiedzieli (dobry znajomy tam pracuje więc mu ufam ^^), żebym przyniósł sprzęt który od nich dostałem po 2 listopada, gdyż wtedy kończy mi się okres rozliczeniowy i będzie "po umowie".
Tyle, że trochę przeciągnąłem i przyniosłem 9 grudnia czyli 3 dni temu. Ale dziś dostałem wezwanie do zapłaty 700 złotych za przetrzymanie sprzętu wystawione z datą 6 grudnia.
Mam się czym martwić czy normalnie iść, pogadać i wyjaśnić? Tak czy siak pójdę ale chce się psychicznie nastawić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#prawo @Specjalista_Cyfrowy_Polsat
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Azaajaszz: Witam. Sprzęt udostępniony należy zwrócić w ciągu 30 dni od dnia rozwiązania umowy na adres Cyfrowego Polsatu. Zgodnie z zapisem Regulaminu Świadczenia Usług w przypadku niezwrócenia urządzenia lub karty w terminie zostanie wystawiona kara umowna w wysokości określonej w cenniku. Możesz wysłać w tej sprawie wiadomość na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl z dokładnym opisem zaistniałej sytuacji.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@pwl86: taki jest regulamin. Dadzą do sądu, komornik i mu ściągną z konta. Lepiej niech coś z tym zrobi. Może jeszcze jakoś to się odkręci.
  • Odpowiedz