Aktywne Wpisy
ArtBrut +95
PrawaRenka +77
#przegryw
moja #fobiaspoleczna jest tak silna, że nawet wiele rzeczy boję się robić w obecności rodziców np trochę się boję ćwiczyć w swoim pokoju, albo włączyć coś głośniej na głośnikach, bo se jeszcze coś pomyślą, albo powiedzą.
Albo jak gdzieś trzeba zadzwonić to sam fakt że ktoś z nich ma mnie słyszeć jeszcze bardziej potęguje stres.
Ehh też ktoś tak ma?
moja #fobiaspoleczna jest tak silna, że nawet wiele rzeczy boję się robić w obecności rodziców np trochę się boję ćwiczyć w swoim pokoju, albo włączyć coś głośniej na głośnikach, bo se jeszcze coś pomyślą, albo powiedzą.
Albo jak gdzieś trzeba zadzwonić to sam fakt że ktoś z nich ma mnie słyszeć jeszcze bardziej potęguje stres.
Ehh też ktoś tak ma?
#renault #megane GT-line EDC FAP. Silnik o zawrotnej pojemności 1.332cm3 i mocy 160KM, benzyna w automacie. Auto odebrane dokładnie 18.11.2019, kiedy to przyjechało z produkcji z Hiszpanii (statek do Holandii i pociągiem do Polski).
Przejechałem autem 3400km od odbioru, głównie trasy ale też sporo miasta. Generalnie z wyposażenia dobrane prawie wszystko, jeśli chodzi o użyteczność:
- aktywny tempomat - polecam wszystkim, super sprawa, działa świetnie. Zakres działania od 30 do 150, 3 stopnie odległości przy czym jak jedzie się 50 a jedzie się 150 to odpowiednio skaluje ten odstęp.
- BLIS w lusterkach też pomocna rzecz
- kamera cofania i czujniki 360 - powodzenia z parkowaniem w oparciu o tylnią szybę - kamerka dobrej jakości, nie zakrzywia obrazu i w dodatku są czujniki.
- asystent automatycznego parkowania - na początku nie ufałem i traktowałem jako bajer, aż do momentu kiedy przetestowałem na mieście w parkowaniu równoległym. Idealnie wymierza miejsce i kończy na samym środku. Odstępy od innych aut mógłby trzymać większe, bo czasami schodzi do 3-4cm przy manewrze i ze środka kabiny wrażenie że już się przetarło auto...
- siedzenia kubełki - miasto super sprawa, w trasie też jest wygodnie, pomaga regulacja lędźwi. Są trochę niskie i czasami ciężko się wsiada/wysiada
- keyless - pierwszy raz mam i nie zamierzam rezygnować ze względu na wygodę. Renault nikt na walizkę kraść nie będzie xD
- jak światła to tylko full LED - trochę żałuje że nie wziąłem opcji automatycznej zmiany z długich na mijania.
- mnogość opcji dostosowania od kierunków, dźwięków i grafiki powitania przez kolory LED, 4 rodzaje wyświetlacza, dźwięk wydechu (głośnikowy ofc xD) skończywszy na wyborze dźwięków czujników parkowania. Oglądałem sporo aut tej klasy i żadne nie miało tak zaawansowanej personalizacji
Na minus to bak 47l - tyle weszło maksymalnie przy 1 tankowaniu. Kolejny minus to komputer mógłby działać szybciej. Tylne prawe drzwi mi krzywo dopasowali i jest szpara xD We wtorek zgłoszę na gwarancji. Mógłby być cichszy na hałas z ulicy. Na trasie przy prędkości jest okej, ale jak stoi się w korku to dziwnie głośno. Chociaż względem innych aut z tego segmentu to i tak jest dobrze.
Z plusów to co poza wyposażeniem dodatkowym to duży bagażnik z 2 dnem. Po złożeniu tylnej kanapy, co robi się 2 przyciskami i zajmuje 3 sekundy, jest płaska płaszczyzna, nie ma żadnego uskoku.
Spalania na ten moment ok. 6,8 w cyklu mieszanym i biorąc pod uwagę że pierwsze 2k km jest podwyższone to lepiej niż oczekiwałem. W trasie 6,7l przy tempo aktywnym na 130 (średnia z trasy 111kmh wyszła z 600km) i pełnym samochodzie. Przy ostrej jeździe 8,5l. Raz zrobiłem trasę Warszawa-Gdynia na tempo aktywnym 120, spalanie 6l, pełne auto, średnia prędkość 91kmh (przez S7).
Do auta od razu dokupiłem pakiet gwarancji, serwis i assistance na 5 lat lub 200.000km z wyłączeniem klocków hamulcowych,tarcz i wycieraczek za 6399. Samo auto kosztowało 95.200.
#motoryzacja #samochody
Niestety mam uraz i jak wsiadam na przeglądach do wystawionych egzemplarzy w wersjach bogatych to widzę tą swoją xD
Z plusów zapomniałem że nawet w podstawowej wersji wygląda z zewnątrz super.
Komentarz usunięty przez autora
@ksiak: Jutro. Płaską płaszczyznę osiąga kiedy podłoga bagażnika jest wyżej, czyli nie na dolnej przegródce, a na wyższej. Foto jutro pokaże.
@OptiFinance: a katalogowo ile? Bo chyba więcej
Napiszę w końcu jakiegoś posta pod
Z tego co wiem to focus ma od 0 do
No i napisz o tych negocjacjach. Ja kupiłem nowe Polo, to dość symbolicznie zeszli z ceny. No
Komentarz usunięty przez autora