Wpis z mikrobloga

Ale możliwe że to turbo jak po ponownym uruchomieniu silnika było wszystko ok ?


@GodALLU: Jeden z możliwych scenariuszy jest taki: Zacicina się geometria w turbinie. jets sobie w jakiejś tam pozycji, turbo ładuje jedziesz sobie, wszystko git. Dodajesz gazu, rosną obroty i ilośc spalin, turbo rozpędza się coraz bardziej ciśnienie doładowania rośnie. Sterownik silnika myśli sobie "za dużo tego cisnienia, zmniejszymy doładowanie". No i reguluje tym zaworkiem N75 aby grucha
@wxx71: tak tez myslalem

@GodALLU: daj spokoj z mechanikiem poki co, kup albo pozycz od kogos te kostki co na bluetooth podlacza sie po OBDII (grosze to kosztuje) i telefonem przeczytasz blad. Zaoszczedzisz na podlaczaniu pod kompa i bedziesz mial juz na stale :)
@Agemaker: @GodALLU: wtryski by pewnie daly metaliczny stukot z pod maski. Jakbym mial stawiac to mysle ze poza 1k nie wyjdziesz. W sumie wolaj mireczku! Chętnie uslysze co to bylo! Ja obstawiam egr albo przeplywomierz ( ͡° ͜ʖ ͡°) i to spoko opcje dla ciebie
@GodALLU ja miałem tak w A4 B5 to znajomy poradził aby przepalić gnoja w trasie przez 5-10km na obrotach w okolicach 3,2k ale dopiero jak olej się nagrzeje i powiem ci że pomogło od 7 miesięcy cisza.
@PtactwaWiele: a najgorszy scenariusz to #!$%@? turbina... 3 tygodnie mam diesla i już się cyrki dzieją #!$%@?.... Jak to turbina i mi zregeneruje to nie będzie kopcić ? Bo kopci czasem na postoju biały dym jak jest rozgrzany silnik... Oby to było co mówisz...
@PtactwaWiele Turbina/gruszka sterująca wywołuje tryb awaryjny. W moim 1.9 TDI turbo zacięło się w maksymalnej pozycji otwarcia i wywalało błąd przeładowania.