Aktywne Wpisy
Joa024 +61
#pracbaza
#patologia
Myślałam, ze w dorosłym życiu sa normalni ludzie. Tymczasem pracuje z ludźmi co mowia do mnke per"jebnc ci" albo "masz ryj". Gdzie w okresie edukacji szkolnej nie uskyszalam takich określeń to w dorosłym zyciu byc gnebiona.
Do tego molestujacy kierownik, z tekstami "na ochłodę dobre sa lody i ile bym zrobila". Czy inny tejst "masz bobra" wstretny oblech. I jak tu sie zemścić. Baba po 50 co ookazuje "fucka". To
#patologia
Myślałam, ze w dorosłym życiu sa normalni ludzie. Tymczasem pracuje z ludźmi co mowia do mnke per"jebnc ci" albo "masz ryj". Gdzie w okresie edukacji szkolnej nie uskyszalam takich określeń to w dorosłym zyciu byc gnebiona.
Do tego molestujacy kierownik, z tekstami "na ochłodę dobre sa lody i ile bym zrobila". Czy inny tejst "masz bobra" wstretny oblech. I jak tu sie zemścić. Baba po 50 co ookazuje "fucka". To
kontodlabeki +63
Dziś do pracy założyłam zakolanówki (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) w sumie praca to jedyna okazja żeby ładnie się ubrać bo poza pracą w ogóle z domu nie wychodzę
IMO media ostatnio (i nie tylko) używają sobie na kierowcach, a wykopowe #platkisniegu prześcigają się w wymyślaniu w komentarzach niesamowitych teorii...
Tak więc wrzucę zestawienie wypadków za rok 2018 powodowanych przez kierowców (na pieszych) z wypadkami powodowanymi przez pieszych.
Najistotniejsze:
- Spowodowanych wypadków: kierowcy: 3831 - piesi: 2119.
- Piesi zabici z winy: kierowców: 249 - swojej: 348[sic!].
Wnioski:
- Za wymuszenia na przejściach dla pieszych kierowcom należy się solidna #!$%@? - 80,19% wypadków na pieszych przez nich powodowanych.
- Za brak poszanowania własnego życia należy się pieszym solidna #!$%@? - 58,29% wypadków śmiertelnych z ich winy (jeżeli odnieść by to do mniejszej sumarycznej liczby wypadków, to procent byłby jeszcze większy).
IMO...
Powyższe dobrze pokazuje, że pierwszeństwo pieszych już przed przejściem nie poprawi sytuacji - piesi już obecnie potrafią zbyt niefrasobliwie wpadać na drogę.
Wymuszanie pierwszeństwa na pieszych na przejściach i zachowanie w ich okolicy powinno być bezwzględnie, powtórzę bezwzględnie i może jeszcze przeliteruję b-e-z-w-z-g-l-ę-d-n-i-e karane i tępione.
#polska #polskiedrogi #wypadki #piesi #kierowcy #bezpieczenstwo #statystyka #gruparatowaniapoziomu(?)
@alhakeem: Postaram się następnym razem o nich pamiętać ;)
Teraz, jeżeli pieszy będzie miał bezwzględne pierwszeństwo, to może jednemu z drugim zapali się lampka, że jeżeli w kogoś jebniesz na przejściu, to nie ma to tamto, winny. Więc przy bezwzględnej
@Nie_znany: Spójrz na to z 3 strony... Jak chcemy zwiększać bezpieczeństwo, to eliminujemy niebezpieczne zachowania z obu stron. A nie promujemy niebezpieczne zachowania jednej strony, żeby eliminować niebezpieczne zachowanie drugiej.
Już widzę, jak bierzesz się za edukację osób starszych i dzieci... Jeśli chcemy mieć mniej trupów na ulicach, to musimy apelować przede wszystkim do kierowców, bo pewne grupy wiekowe pieszych po prostu nie w stanie właściwie ocenić sytuacji na drodze. Pytanie czy kierowcy chcą wziąć na
@abraca:
Jest wiele przykładów po obu stronach. Pędzące auta, kiedy na przeciwległym pasie jest korek i nie widać całego przejścia? No są. Wyprzedzanie albo co gorsza omijanie pojazdów przed przejściem, bo on myślał, że tamten skręca/ nie da rady zahamować/ "panie ja widziałem, że tam nikogo nie ma". No są
Z drugiej piesi nierozglądający
Lubię jeździć, i sporo jeżdżę... ale więcej czasu spędzam jako pieszy, głównie w Krakowie. Nie miałem nigdy, ale to nigdy niebezpiecznej sytuacji na przejściu czy drodze. Po prostu zawsze myślę, rozglądam się, jestem uważny. Uważam, że aby zostać potrąconym przez samochód (nie liczę tutaj przypadków
@ajuto00: Aha... Cytując "tępienie kierowców za zachowanie na przejściach i okolicy", pisać o wręcz przeciwnie. Niezłe :P
@gzkk: Kierowanie 2-tonowym obiektem przy prędkości 50km/h w mieście bez ogrodzenia terenu jest zakazane, nie da się spełnić przepisów BHP czy zapewnić ogólnego bezpieczeństwa zakładając posiadanie rigczu. Ale możliwe jest jak się prowadzi pojazdy silnikowe, wtedy nie ma problemów. Ale tak, to piesi na przejściu dla pieszych są zagrożeniem dla bezpieczeństwa.
@GaiusBaltar: Dokładnie tak. Trzeba eliminować idiotów i niebezpieczne zachowania, a nie jakąś wybraną klasę uczestników ruchu.
@abraca: Ten sam płatek i kolejna "ciekawa" teoria :P Trzeciej teorii nie będzie :P
Często jak czytam o wypadkach śmiertelnych jest wspomniane, ze kierujący już stracił jakiś czas temu prawko za punkty, alko, czy 50+ w zabudowanym. Gdyby taki osobnik po pierwszym złamaniu zakazu siedział w więzieniu, czy miał dozór elektroniczny
@GaiusBaltar: Tu mam tylko jedną małą uwagę. Zwiększanie kar przy śmiesznej karalności i egzekucji jest tak jakby potwierdzeniem słabości systemu :|
@gzkk:
Ta dysproporcja głównie bierze się z tego że te wypadki powodowane przez kierowców, to są przejścia dla pieszych i teren zabudowany - więc niższa prędkość i mniejsze skutki.
Z kolei wypadki powodowane przez pieszych to głównie jest chodzenie po jezdni poza terenem zabudowanym, gdzie prędkości są większe i przeżywalność wypadków mała.
@GaiusBaltar: To jest błąd poznawczy - o takich wypadkach po prostu się pisze, bo są to okoliczności szczególnie bulwersujące, przyciągające uwagę mediów.
Tylko słyszysz o takim wypadku może raz, może dwa razy w tygodniu, podczas gdy każdego dnia około 9 osób ginie w wypadkach które nie są szeroko
Pisząc to też myślałem o tych raportach wakacyjnych, bo sporo pamiętam właśnie z tego okresu historii o ludziach bez prawka powodujących wypadki. W weekend może przejrzę te dane/artykuły i spróbuję zrobić prostą statystykę. Wtedy zobaczymy jak duża część tych wypadków jest powodowana przez ludzi z
@hellfirehe: Poproszę o źródło, bo:
Nieostrożne wejście na jezdnię przed jadącym poj.: 1 031
Nieostrożne wejście na jezdnię zza pojazdu, przeszkody 241
Ogółem: 2 119
Wyraźnie temu przeczy.