Wpis z mikrobloga

@Mekki: Przepraszam, ze usunalem jedna literke z przeklenstwa i za to, ze cie urazilem, bo kupujesz w gowno sklepie ze wzgledu na cene tansza o 5 zl. Usunalem te literke, bo nie wiem do konca jaki jest regulamin, a nie chcialem ryzykowac usunieciem komentarza przez losowe literki (tzw moderatora). No, a teraz zmykaj czterdziestolatku do zabki kupic gume turbo za zaoszczedzone pieniadze.
@makinal: XD, a ja czasami zamawiam z @morele_net , zawsze mam bardzo dobry kontakt z obsługą i w razie problemów rozwiązania są szybkie i profesjonalnie, połowa tych "niezadowolonych" klientów pewnie nawet nie umie otworzyć mordki do supportu że coś jest nie tak, tylko idą wypłakać się na vikopie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Paracelsus: @Mekki: wolę uwierzyć w to co zobaczyłem na własne oczy a nie jakiemuś randomowi co napisał, że nigdy nie miał problemu z morele. Ja również wiele razy zamawiałem z moreli i do tej pory nie było żadnych problemów.
Procesor oddałem miesiąc i 5 dni temu do netpunku i do ostatniego czwartku czekałem na odpowiedź odnośnie mojej reklamacji, że wymieniają mi produkt. Dziś odebrałem paczkę i zdziwiło mnie dlaczego jest
Basiura89 1 godz. temu+57

@korgeaux: po tylu aferach z morele dalej nic was to nie nauczyło cebulaki


@Basiura89: Ale wkurzające jest takie gadanie. Zobacz sobie ile morele/x-kom czy inne duże sklepy mają łącznych zamówień. Teraz dodaj do tego, że zdecydowana większość klientów, gdy otrzyma towar bez żadnych problemów nie robi żadnych wpisów/gównoburzy. Teraz dodaj do tego fakt, że jak się coś #!$%@? to pierwsze co się robi to wrzuca wpis/dodaje
@Ka4az nie musisz zamawiać w internecie, możesz kupić w sklepie. Wpadki się zdarzają, ale każdy je bagatelizuje póki na niego nie trafi. Chcecie ryzykować proszę bardzo. Coś kosztem czegoś. Im taniej tym większe ryzyko.
@korgeaux: Z moreli ostatnio dostałem przejściówkę usb-hdmi wielkości papierowego bloczku, zapakowaną w karton po płycie głównej, z nalepkami NTTsystem. Jeszcze na dnie była nalepka z MSI xD
@korgeaux: pamietam do dzis jak zamowilem nowego procka bez wlasnego chlodzenia, przyszedl w jakims malutkim plastiku z chamskim widocznym odciskiem kciuka na samym #!$%@? srodku XDDDDDDDDDDDDDDDD mendy sie tlumaczyły, że to fabrycznie nowy i wszystko jest jak ma być. Ha tfu na nich, pierwszy i ostatni raz.
po tylu aferach z morele dalej nic was to nie nauczyło cebulaki


@Basiura89: Tylu aferach omg... im więcej sklep ma klientów tym więcej błędów popełnia. Sam zamawiałem u nich ponad 30 razy na przestrzeni lat i nigdy nie miałem problemu.