Wpis z mikrobloga

@Bodzias1844: Oba to pickupy, Ford mógł być w wersji 4x4 Tesla mogła być tylko z napędem na tył (prototyp). Więc akurat twoje argumenty słabe. Co nie zmienia faktu ze ustawka bo Tesla ruszyła pierwsza, ford najpierw na hamulcu a dopiero jak już Tesla się rozpędziła i ciągła go na "smyka" to zaczął kręcić, i chyba nie miał nawet blokady dyfra.
  • Odpowiedz
@Line-Storm: to chyba bardziej reklama tego pasa do holowania, a nie samego auta co ciągnie ;)
Po płaskim to taki wagon jedna osoba własnoręcznie przetacza (no, troszkę pomagając sobie "breszką" którą wkłada jako dźwignie między koło a tor, by popchnąć).
  • Odpowiedz
@megaloxantha: Z boku. Nietrudno sobie wyobrazić sytuację, że trzeba coś wrzucić na pakę, albo z niej zdjąć mając do niej dostęp tylko z boków. Pickupy powstały jako pojazdy użytkowe, a ten w imię designu rezygnuje z funkcjonalności. Znaczy fura dla brodatych hipsterów do miasta, żeby mieli gdzie wozić lawendowy żwirek dla kota. Żeby to jeszcze fajny design był.
  • Odpowiedz
@jaca_pump: nie była decydująca jak by pickupowi #!$%@? palete cementu 1,5t to juz był by kłopot a jak by pickup miał 4x4 to tesla by przegrała. ps tesla na pusto jest cięzka ten pickup napewo lżejszy w dodatku z tyłu
  • Odpowiedz