Wpis z mikrobloga

@KajkelMors: Dla mnie to juz piękny klasyk :) coś jest w tym samochodzie, ze bardzo mi się podoba. Miałem taki i doceniałem komfort jazdy jaki dawał jak na swój wiek
  • Odpowiedz
@resuf: Tego się nie dało prowadzić, i wogole bieda samochód xD znajomy miał 3,5 benzynę i się jeździło tym jak taczka, jedynie co 22 calowe felgi robiły robotę
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Robur124: Ahh te legendy w internetach. Jak ludzie kupują z Niemiec z nalotem 400tys skręconą do 150tys. Dodajmy jeszcze wymianę oleju co 30k i okazuję się że każde auto jest awaryjne
  • Odpowiedz
@Atreyu: to sie zgadza, ale V6 jest jeszcze droższa, niż 1.9 ttid :D chociaz znajomy ma w automacie takiego wersje pomiędzylift i bardzo sobie chwali zarówno automat jak i V6. A jeszcze jedzie do niego mocniejsza dmuchawka, to zobaczymy, jak to będzie grało.
  • Odpowiedz
@polskiburger4-40: Ale się triggerłem XD Gdy mieszkałem w PL to miałem insignie 2.0 cdti. Moje ukochane auto. Na wsi mieszkałem ale symbolem bogactwa jakimś nie była.
Widziałem komentarze że niby każda insignia sie #!$%@? non stop. Nam sie nigdy nie psuła. Jak sie dba tak sie ma. Ja dbałem o nią jak o dziecko. Ojciec ma ją do dziś, prawie 300K i nic sie nie psuje. Mile wspominam
  • Odpowiedz
@Bachal: też mam w automacie z manetkami przy kierownicy. Gorzej że po mieście dynamicznie 16-18l.

Dmuchawa wchodzi od Insigni OPC (nie 15t ze zwykłej Insigni 2.8) plug and play z większymi wtryskami to najtańsza droga do 400hp w b284 ( )
  • Odpowiedz