Wpis z mikrobloga

@Pan-K: jakie zwarcie masz podczas wcisniecia kierunku
Żarzą ci się inne żarówki? zacina się i przestaje w ogóle działać?

Wtedy nie ma masy, przeczyść styki we wtyczkach
@Gehek: @MiQ27: pod tym bialym plastikiem sa takie male metalowe kulki, one sa tak samo w tym smarze a przelacznik chyba dziala na takiej zasadzie ze musi dotykac kilku wtedy skret w lewo, innych to prawo. Dobrze kombinuje?

Po drug8ej stronie tak samo uwalone wszystko tam gdzie przelaczbik wycieraczek
@Norskee: pali sie ciaglym swiatlem lampka kierunku, jest brzeczenie podobne do dzwieku zwarcia ale moze to byc ciagly sygnal kierunku. Oczywiscie wtedy kierunek nie dziala. Ktore mam styki przeczyscic?
@Pan-K: oczywiscie z przodu tez moze byc podobny problem, ale to zwykle z tylu sie cos sypie - mozesz tez odlaczyc wtyczke i wlaczyc kierunek i zobaczyc czy bedzie sie zacinac czy normalnie mrugac, tylko szybciej
@Pan-K: no takie, odpinasz wtyczke od lampy ogladasz styki czy cos nie wyglada na popalone albo odgiete, mozesz z odlaczona lampa wlaczyc kierunek i zobaczyc czy wciaz bedzie zwarcie i tak dojdziesz czy to moze byc od tego
@Pan-K: no z tylu do lampy wpieta jest wtyczka, odpinasz, ogladasz wtyczke, wlaczasz kierunek i sprawdzasz czy ciagle zarzy czy juz normalnie mryga tylko szybciej, bo nie ma jednej zarowki
@Norskee: nic sie nie dzieje. Jedyna rzecza z elektryki jaka jest nie tak to czasami lewy reflektor sie wylacza, cos tam nie dochodzi bo jak sie dotknie w srodku kabli to dziala.

@Gehek: stary vw lt, niedlugo zabytkowy
czasami lewy reflektor sie wylacza


@Pan-K: no to pierwsze co powinienes robic, to go odlaczyc i obejrzec wtyczke i wtedy sprawdzic kierunek. I tak, mozesz kontaktem psiknac, ale jak przez slaby styk sa #!$%@? piny, to i tak trzeba je poprzeginac i przetrzec papierem

Najlepiej jak ktos pisze ze ma problem i zaczyna opisywanie od dupy strony XDD