Wpis z mikrobloga

@gregor40: nie ma czegoś takiego jak dobre CVT - jeździłem wieloma. Najlepsze CVT jest 1000 x #!$%@? od #!$%@? (nie do końca udanej) dwusprzęgłówki DCT w moim Tucsonie. Co do silników masz rację - nie ma czym jechać choć w SUV to nie jest aż tak istotne - sam mam tylko 177KM w swoim i daje jakoś radę choć w drugim aucie mam prawie 400 KM, ale coś za coś
  • Odpowiedz
@lagrande: Coi człowiek to opinia. Jeździłem wieloma automatami. Jakimiś fordowskimi czterobiegowymi zabytkami, stopniowymi automatami BMW i Toyoty i jakimiś innymi cudami w wypożyczanych autach. I jednak to co zrobiło Subaru to jest jakiś pieprzony fuhrer skrzyń biegów. Elastyczność CVT połączona z emulowanymi biegami, które nie powodują wrażenia jazdy odkurzaczem (a tak miałem w Nissanie - jak odkurzacz z dwoma trybami - słabe ssanie i wysokie ssanie). Do tego sensowne oprogramowanie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@gregor40: ale że CHR dostaje 2.0 hybryde z Lexusa UX i nowej Corolli to mam nadzieję że wiesz? 8.5s 0-100 w miejskim aucie to już całkiem OK. Nie wiem tylko czy dostanie zwykła CVT czy te z Corolli z symulowanym 1szym biegiem
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@gregor40: Nie wiem czy w Polsce będą normalnie dostępne bo mieszkam w UK i mi wyskoczyło jako reklama Google bo sam się interesowałem CHRem ale z silnikiem Priusa to żart
  • Odpowiedz
@Pietal: W UK są te same normy co w PL, więc pewnie będzie. Przez normy zresztą nie jest już dostępne Subaru z silnikiem FA20 turbo - bo nie spełnia normy Euro 6.2 a Subaru nie opłaca się robić wysilonego silnika spełniającego tę normę :/
  • Odpowiedz