Wpis z mikrobloga

@Masuj: dla mnie najgorzej wygląda z boku - jest jakby połamana, kółka jakieś za małe do #!$%@? masy połamanej blachy. Są auta w tym stylu, które są nawet ładne - choćby nawet u tej Toyoty - taki CHR też ma ostre linie ale wygląda dobrze
  • Odpowiedz
kółka jakieś za małe do #!$%@? masy połamanej blachy.


@lagrande: optycznie wydają się małe, bo jest pasek błotnika pomalowany na czarno wokół kół
  • Odpowiedz
@lagrande: Design nowych Toyot jest genialny. Nadauta. RAV-4 jest świetna. C-HR jest genialna. Żeby jeszcze dali mocniejsze silniki. Nie jeździłem tą 220 konną hybrydą 2.5, ale ta poprzednia 2.0 (tam jakieś 190KM) troszkę za mułowata na mój gust. W CH-R nie ma silników, tylko jakieś popierdółki.

Niech zrobią taką z silnikiem 350 KM to będzie można pomyśleć....
  • Odpowiedz
@gregor40: design jest #!$%@?, poza CHR-em, którego rozważałem ale nie zakupiłem ze względu na bezstopniową skrzynię, która jest #!$%@? jak nieszczęście i może w skuterach się jakoś sprawdza ale nie w samochodzie
  • Odpowiedz
@lagrande: CHR ma słaby silnik i nie jeździ. A dobrym CVT najwyraźniej nie jeździłeś, bo byś nie truł farmazonów. Nie potrafię ocenić tego w CHR, bo nawet nie biorę tego pod uwagę. W poprzedniej RAV-4 dawał radę. Sam mam w Subaru Lineartronica i nie zmieniłbym na nic innego.

Najwyraźniej design i technologia niemieckich gruzów sprzed 20 lat nie wychodzi z głowy zdziadziałym kapelusznikom.
  • Odpowiedz