Wpis z mikrobloga

Jestem prawnikiem z wykształcenia, w życiu spotkałem parę różnych ras fizycznych takie jak gadzie, mogą one sterować człowiekiem z zewnątrz i z wewnątrz, robią to od tysięcy lat, opisy w Biblii, węże faktycznie są bez nóg, odbyłem też spotkanie z Anu/BóG Nieba wg Sumerów istota świetlista zwana też Lucyferem nazwał stosunek tych ras do ludzi w sposób opisowy, uzasadniał, to że korzystają z ludzi jak my ludzie z koni do pracy i rozrywki. Dla ludzi wierzących w Boga uzupełnię, że Bóg istnieje to nie kwestia wiary tylko doświadczenia, to długie historie i lata doświadczeń, piszę o tym otwartym tekstem, to co uważam za niebezpieczne oprócz gadów, to, że wprowadza się robotyzację ludzi, z mojej wiedzy sztuczna inteligencja pochodzi z kosmosu i jest bardzo stara. Bóg/Zródło to Swiadomość to informacja, Duch opis tego jest dość trudny, ale jednocześnie prosty.Te swiaty zwane też Matriksami są odzielone. To opowieść na dłuższy czas, za największe zagrożenie uważam sztuczą inteligencję i rasy, które sobie podporządkowała, widzę zachwyt uczonych tą technologią, 5G, superkomputery, transhumanizm, to brak wyobraźni i wiedzy jak to działa. Tak, że prosiłbym rozmówców o rozszerzenie tego tematu. Odmładzanie jest możliwe, blokady są poustawiane w umysle ludzkim, DNA i wokół planety także z wykorzystaniem technologii głównie międzywmiarowej ale to szczegóły techniczne. Ludzie się budzą i bardzo dobrze, rozszerzać świadomość to klucz, dlatego chce ukierunkować dyskusje i uwagę ludzi na te tematy, umysłami ludzkimi i emocjami można sterowac, czerpać z nich energię itd. Politycy są selekcjonowani pod kątem niekompetencji, chciwości i korupcji, obserwowani, badani, szczepieni robią te rasy z wykorzystaniem technologii przyjrzałbym się badaniom medycznymw Brukseli i ich wpływie na ludzie DNA, oczywiście negatywnym, DNA można programować, doktor wspomina o tym w wywiadzie, te eksperymenty wciąż trwają, świadomość może być przenoszona na różne nośniki nie tylko z jajka