Mirki i Mirabelki, chciałbym podzielić się dzisiejszymi wrażeniami z @IKEA_Polska #ikea Marki. Otóż narzeczona płaciła kartą debetową @mBank za zakupy w kasie samoobsługowej. Płatność długo trwała, w koncu została odrzucona i wyskoczył komunikat, by zaczekać na pracownika. Czekamy, w koncu przychodzi Pani i nagle pyta jaką karta płatność była dokonywana i prosi o te kartę, by „coś sprawdzić”. Po tym zabiera kartę, bo komunikat na kasie wskazuje „zatrzymaj kartę”. Pani zaczyna mówić, ze ja nie interesuje co sie stało i oświadcza, ze musi komisyjnie (przy panu ochroniarzu) przeciąć kartę ( ಠ_ಠ) . Zanim zaczelismy protestować i dzwonić na mLinię, to karta była już w dwóch kawałkach. Na infolinii powiedziano nam, ze był błąd terminala i nic sie nie stało i skoro Pani miała takie procedury to niestety i będzie trzeba wyrobić nowa kartę. Zaczęliśmy dyskutować, prosić o dane Pani, wiec wezwała kierownika nie podając nawet swojego imienia. Kierownik powiedział, ze takie są procedury i ze karta musiała zostać przecięta mimo tego, ze bank twierdzi, ze to błąd maszyny. Narzeczona została bez karty na kilka dni i w sumie bez dyskusji musiała albo oddac zakupy albo zapłacić inna forma płatności. Generalnie dramat, łzy, straszenie policją i nerwy oraz uspokojenie nas przez babsztyla słowami „proszę przestać” lub „proszę sie uspokoić” na szczery płacz mojej różowej, która nigdy z taka sytuacja sie nie spotkała i wiedziała, ze na pewno to jakieś nieporozumienie. Jest prawie 4 rano, a my dalej przeżywamy tę sytuację, bo nas zwyczajnie „zdenerwowała”. Id* Pan w ch*j z taką atrakcją przy zakupach. Jutro będziemy kręcić Małysza przez jakieś Prawa Konsumenta, mBank oraz Ikea. Pomożecie? #afera #krecimymalysza ##!$%@? #prawakonsumenta #dramat PS. Zastanawiamy się co by było, gdybyśmy płacili telefonem z NFC i nie mieli fizycznie karty? Przecięli by nam komisyjnie smartfon? PS2. Musieliśmy „oddac” kartę i nie mamy żadnej pewności, ze dane na niej widoczne nie zostaną przez nikogo użyte do płatności w sieci lub w inny sposób jak nie raz podawał to @niebezpiecznik-pl Co robić?
Ponadto @mBank , co by było gdyby płatność była realizowana telefonem? Pytam już z ciekawości. PS. Zastrzeżona z wyborem „skradziona”, bo nie była ani zgubiona ani nie rezygnujemy z niej. Złożona także dyspozycja o nową.
@Bonku_Somm: Na Twoim miejscu zabrałbym siła ta kartę i zadzwonił po policję. Co to do #!$%@? jest ze ktoś Twojej różowej zabiera kartę i ja niszczy? Masz Ty jaja chłopie?
@kiedys-bylem-mlodszy to nie była jego różowego karta. To była karta będąca własnością banku (nawet jest taki napis na niej) i bank sobie zażyczył by ją zatrzymać.
@Bonku_Somm jaka tragedia xd ale ile twoja różowa ma lat, że płacze z byle powodu xd może jakieś zadośćuczynienie jej się w banku należy, ale żeby płakać i robić tragedię to już trochę przesada
Generalnie dramat, łzy, straszenie policja... płacz mojej różowej, ...Jest prawie 4 rano, a my dalej przeżywamy...
@Bonku_Somm: Heh czy to bait?( ͡°͜ʖ͡°) Bo to tylko kawałek plastiku, jutro sobie nową wyrobicie... a tragedia jak by wam co najmniej kto bliski umarł. A następnym razem używajcie gotówki jak normalni ludzie, to wam brak, sieci, prądu czy błąd terminala nie będzie straszny( ͡°͜ʖ͡
@Bonku_Somm: Jak na terminalu jest napisane żeby zatrzymać kartę to ja zatrzymuje, odsyła do banku i #!$%@?. Czaisz? Ich nie to interesuje. Gorzej tylko z tym że barania łąka pocięła kartę ( ಠ_ಠ)
Dopiero wstałem, i czytam i czytam ten post, i nie jestem pewien czy dobrze czytam. Poszliście do sklepu, płatność kartą się nie udała, przyszła babka i wam tę kartę #!$%@?ła, przecieła na waszych oczach XD? Że co #!$%@??
@dgjkasgr8yl3q @Bonku_Somm @mit-nick @WarmWeather Posiadacz karty nie jest właścicielem karty. Kartę należy oddać pracownikowi przyjmującemu płatność ktory tę karte powinien przeciąć jeżeli wystąpił komunikat zatrzymaj kartę na terminalu. Kasjerka postapila zgodnie z procedura i umową z operatorem platniczym, czyli wlascicielem terminala. Za zatrzymanie karty rzeczywiscie przysługuje nagroda (około 200 zł) jeśli spełnione zostały wszystkie procedury. Nie wierzę że są ludzie którzy nie wiedzą że karta płatniczą nie jest ich własnością i jeszcze
@Bonku_Somm: 21 wiek a ludzie mają nasal tylko jedna kartę w portfelu. W samym mBanku można mieć visa i Mastercard podpięte do jednego rachunki. Jedna może być nieużywana ale przydaje się na ewentualność utraty tej drugiej. Nie jesteś odcięty od kasy do czasu otrzymania nowej.
@Bonku_Somm: olaboga coś strasznego, karte przecinajo XD wyrobisz sobie w dwie godziny 4 inne żeby na każdej mieć kase w przyszłości żeby nie płakać o taka głupotę XD
Dzisiaj mija 20 rocznica przystąpienia Polski do UE. Unia realnie zmieniła moje życie. Nie wyobrażam sobie Polski poza UE. Zaplusuj, jesli się za mną zgadzasz.
@Bonku_Somm: Heh czy to bait?( ͡° ͜ʖ ͡°) Bo to tylko kawałek plastiku, jutro sobie nową wyrobicie... a tragedia jak by wam co najmniej kto bliski umarł.
A następnym razem używajcie gotówki jak normalni ludzie, to wam brak, sieci, prądu czy błąd terminala nie będzie straszny( ͡° ͜ʖ ͡
@ZespolmBanku: dlaczego ma kłamać?
Co to za bajt, nawet nie pasta
@Bonku_Somm
@mit-nick
@WarmWeather
Posiadacz karty nie jest właścicielem karty. Kartę należy oddać pracownikowi przyjmującemu płatność ktory tę karte powinien przeciąć jeżeli wystąpił komunikat zatrzymaj kartę na terminalu. Kasjerka postapila zgodnie z procedura i umową z operatorem platniczym, czyli wlascicielem terminala. Za zatrzymanie karty rzeczywiscie przysługuje nagroda (około 200 zł) jeśli spełnione zostały wszystkie procedury. Nie wierzę że są ludzie którzy nie wiedzą że karta płatniczą nie jest ich własnością i jeszcze
Komentarz usunięty przez autora