Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki, chciałbym podzielić się dzisiejszymi wrażeniami z @IKEA_Polska #ikea Marki. Otóż narzeczona płaciła kartą debetową @mBank za zakupy w kasie samoobsługowej. Płatność długo trwała, w koncu została odrzucona i wyskoczył komunikat, by zaczekać na pracownika. Czekamy, w koncu przychodzi Pani i nagle pyta jaką karta płatność była dokonywana i prosi o te kartę, by „coś sprawdzić”. Po tym zabiera kartę, bo komunikat na kasie wskazuje „zatrzymaj kartę”. Pani zaczyna mówić, ze ja nie interesuje co sie stało i oświadcza, ze musi komisyjnie (przy panu ochroniarzu) przeciąć kartę ( _) . Zanim zaczelismy protestować i dzwonić na mLinię, to karta była już w dwóch kawałkach. Na infolinii powiedziano nam, ze był błąd terminala i nic sie nie stało i skoro Pani miała takie procedury to niestety i będzie trzeba wyrobić nowa kartę. Zaczęliśmy dyskutować, prosić o dane Pani, wiec wezwała kierownika nie podając nawet swojego imienia. Kierownik powiedział, ze takie są procedury i ze karta musiała zostać przecięta mimo tego, ze bank twierdzi, ze to błąd maszyny. Narzeczona została bez karty na kilka dni i w sumie bez dyskusji musiała albo oddac zakupy albo zapłacić inna forma płatności. Generalnie dramat, łzy, straszenie policją i nerwy oraz uspokojenie nas przez babsztyla słowami „proszę przestać” lub „proszę sie uspokoić” na szczery płacz mojej różowej, która nigdy z taka sytuacja sie nie spotkała i wiedziała, ze na pewno to jakieś nieporozumienie. Jest prawie 4 rano, a my dalej przeżywamy tę sytuację, bo nas zwyczajnie „zdenerwowała”. Id* Pan w ch*j z taką atrakcją przy zakupach. Jutro będziemy kręcić Małysza przez jakieś Prawa Konsumenta, mBank oraz Ikea. Pomożecie? #afera #krecimymalysza ##!$%@? #prawakonsumenta #dramat PS. Zastanawiamy się co by było, gdybyśmy płacili telefonem z NFC i nie mieli fizycznie karty? Przecięli by nam komisyjnie smartfon? PS2. Musieliśmy „oddac” kartę i nie mamy żadnej pewności, ze dane na niej widoczne nie zostaną przez nikogo użyte do płatności w sieci lub w inny sposób jak nie raz podawał to @niebezpiecznik-pl Co robić?
  • 374
  • Odpowiedz
nijak nie działały wyjaśnienia czy potwierdzenia z jakimś dokumentem, ze to „nasza” karta, i ze to nieporozumienie


@Bonku_Somm: oni nie znają powodu komunikatu i nie muszą znać. Dostają komunikat i muszą działać wedlug procedur
  • Odpowiedz
Gdybym ja spedzil pol soboty na zakupach i wreszcie podjechal z pelnym wozkiem do kasy i ktos zniweczyl mi ten wysilek przez blad systemu, to pierwsze co bym zrobil w poniedziałek to zrezygnował z konta w tym banku. Co zrobisz mBanku zeby zrekompensowac OPowi i jego rozowej te sytuacje?


@Yokri: i co, przestaniesz korzystać z kart VISA, za drugim MasterCard, a pitem to już tylko płatność kamieniem? XD
  • Odpowiedz
Co zrobisz mBanku zeby zrekompensowac OPowi i jego rozowej te sytuacje?


@Yokri: w dupę pocałuje dziewczynę opa XDDD co ty masz w głowie, że za przestrzeganie procedur chcesz rekompensaty? XD Nie bez powodu taką procedure wprowadzili.
  • Odpowiedz
To #!$%@? macie te wasze procedury, skoro po zajęciu waszej karty przez pracownika, posiadacz karty ma ją jeszcze zastrzegać.


@gladagugu: przecież to normalne, że jak tracisz kartę przypisaną do ciebie dzwonisz ją blokować. Chociażby z tego powodu, że kasjerka w żabce mogla wymyślić interes życia i zajumać w ten sposób kartę i zapłacić za telewizor w internecie.
  • Odpowiedz
przecież to normalne, że jak tracisz kartę przypisaną do ciebie dzwonisz ją blokować. Chociażby z tego powodu, że kasjerka w żabce mogla wymyślić interes życia i zajumać w ten sposób kartę i zapłacić za telewizor w internecie.


@Felonious_Gru:
Karta powinna być komisyjnie (przy kilku świadkach) zniszczona i wydany protokół z datą i godziną. A jeżeli ktoś później by zrobił na nią zakupy to odpowiadałaby ta pracownica. To pracownica skoro na zlecenie
  • Odpowiedz
@pobozny: zwiększona wrażliwość bywa urocza, ale przesadna, niekontrolowana i nie korygowana prowadzi do upośledzenia społecznego. Już widzę jak ta różowa np. zamiawia jakiegoś wąsatego hydraulika, który nie będzie dotrzymywał terminów i chciał tradycyjnie #!$%@?ć ją na kasę. Też się rozpłacze? Takie różowe są niesamodzielne po prostu. Całe życie miały kogoś, kto był twardy, do kogo zwracały się o pomoc i kto reagował na jej płacz. Im wcześniej dorośnie, tym lepiej, bo
  • Odpowiedz
@Bonku_Somm:
Nie zrobiła z was kryminalistów, terminal to zrobił. Takie są warunki używania karty i robi się to dla ochrony waszych pieniędzy. Zresztą myślicie, że jak się trafią fałszywe banknoty to wam ich nie zabiorą? Zabiorą i wtedy jest prawny obowiązek wezwania policji i zatrzymania was do jej przyjazdu.
  • Odpowiedz
@su1ik: a co Tu jestes na etacie w mBanku, ze tak ich bronisz? Blad zawsze moze sie zdarzyc, ale to nie OP jest winny bledu. Nalezy mu sie rekompensata za stracony czas i nerwy jego i jego rozowej
  • Odpowiedz