Aktywne Wpisy

sha128 0
dlaczego przesiedliście się z linuxa/windowsa na macos?
pytanie szczególnie do osób technicznych. Coraz częściej marzę o tym żeby komputer mi po prostu działał. Często chciałbym po prostu móc pracować na laptopie - a nie doprowadzać tego laptopa do stanu żeby nadawał się do pracy. O macbookach słyszałem tylko 2 rzeczy - że na nich wszystko działa i są drogie.
nie chodzi mi o takie błache powody dlaczego przeszliście na macos jak: jestem fanboyem, cała
pytanie szczególnie do osób technicznych. Coraz częściej marzę o tym żeby komputer mi po prostu działał. Często chciałbym po prostu móc pracować na laptopie - a nie doprowadzać tego laptopa do stanu żeby nadawał się do pracy. O macbookach słyszałem tylko 2 rzeczy - że na nich wszystko działa i są drogie.
nie chodzi mi o takie błache powody dlaczego przeszliście na macos jak: jestem fanboyem, cała
źródło: hq720
Pobierz
trevoz +2
Pytanie do programistów - jak mocno wasza praca przyspieszyła dzięki użyciu AI - Codex / Claude Code / Cursor / Github Copilot czy czego tam używacie?
Czy faktycznie jest duża różnica w produktywności? Czy AI zastąpi niedługo programistów w waszych firmach?
#programowanie #programista15k #pracbaza #pracait #sztucznainteligencja #claudecode #codex #pytanie #praca
Czy faktycznie jest duża różnica w produktywności? Czy AI zastąpi niedługo programistów w waszych firmach?
#programowanie #programista15k #pracbaza #pracait #sztucznainteligencja #claudecode #codex #pytanie #praca




link do strimka : https://www.youtube.com/watch?v=NatY8EWjmeI
link do kanału (gdyby był restart live): https://www.youtube.com/user/Nierezuelo
@VonFryc1122 @DeltaMike_98 @iustitia_ad_omnes @jurek-xd @wszystkiekoty @klebix @kaziu12 @kondzio63 @kokisz @kldsk @Mircosoft @Dbzdur @jarek_bo_nie_zbychu @patrizio00 @Pandamix @Fenrir_returned @Staraagrafka
@Fenrir_returned @Helsantonio_Montes @maderFucker @Kakir @Mytmakiw, @Kakir @creativvvvvvvvvvvvv @Szczepan_Rydzyk @sorry_jak_bede_sie_powtarzac @Nagato @alessia8 @Opokaa
@wstydzioszek @Szczepan_Rydzyk @Kakir @magenciorek @kebabinho_shoty
@Helsantonio_Montes @maderFucker @Fenrir_returned
@Fenrir_returned @Helsantonio_Montes @maderFucker
@Szczepan_Rydzyk @sorry_jak_bede_sie_powtarzac @Nagato @alessia8 @Opokaa
@wstydzioszek @Szczepan_Rydzyk @Kakir
@Helsantonio_Montes @Fenrir_returned @a_ma_pan_dowud @THERMOKAD @Schneider_Dvorzak @Hanneman @BigSmoke01 @europa89 @Maaska @Okex @dusigrosz69 @Apox
JAK NIE CHCESZ BYĆ WOŁANY NAPISZ MI NA PRIV I DAM CI SPOKÓJ
#odynlive