Wpis z mikrobloga

#cyberpunk2077 #gry
Kurz opadł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Podskórnie wiedziałem, że wspomniany wielokrotnie na wypoku "balonik" pierdutnie tak mocno, że fala wybuchu zburzy wieżę hype'u budowaną przez CDP.
Po zaprezentowanym materiale dobrze widać z ostatniego rzędu jaką chorągiewką są gracze. Tama pękła w 15 minut.
Po jednym materiale ludzie zwracają pre ordery, wychodzą z piaskownicy hype'u, biegną zapłakani do mamusi jaką jest Dying Light 2 żeby poklepała ich po plecach.

Pragnę przypomnieć Wam czołowych wydawców w branży gier. Panie i Panowie, powitajcie ich gromkimi brawami:

1. Cześć, nazywam się Electronic Arts. Przyjechałem do Was z Kalifornii. Mam 37 lat. Pracuję jako sprzedawca jajek-niespodzianek. Moje zainteresowania to wypuszczanie okrojonych gier, olewanie graczy i ich próśb oraz dojenie grubej siopy z mikrotransakcji.

2. Witajcie. Nazywam się Ubisoft. Mam 33 lata. Pochodzę z Francji. Pracuję w takim miejscu, gdzie wymyślamy nowe tytuły dla ciągle tych samych gier. W wolnych chwilach pracuję nad najdłuższym tasiemcem o zakapturzonych rzezimieszkach. Lubię też tworzyć gry nudne i niedopracowane z domieszką Pay2Win.

3. Witam wszystkich z tej strony Bethesta Softworks. Mieszkam w Stanach i tam pracuję. Mam 33 lata. Myślę czy nie rzucić pracy, bo już mi się nie chce robić gier. Fascynuję się marketingiem i próbuję sprzedać demo Fallouta za 76$.

Chłopaki bacznie przyglądają się całej akcji chłostania CD Projekt Red z bliska.
Przypomnijmy jakie firma stawia sobie postulaty w projektowaniu gier.
- Pełny tytuł za pełną kwotę, bez DLC.
- Żadnych ukrytych mikropłatności, lootboksów i innych korporacyjnych psujków,
- Wyciskanie z gry w 100%, zadania poboczne, duża swoboda poza wątkiem fabularnym.

Powiedzcie mi kiedy ostatnio podobne wyzwania stawiali sobie wymienieni wcześniej wydawcy? 5? 10 lat temu?